مرگ هوادار یونایتد ۴۵ دقیقه بعد از دیدار با ستاره های تیم +تصاویر

پدی لالر طرفدار قدیمی منچستریونایتد، بالاخره به آرزوی خود رسید و ستاره های تیم محبوبش را از نزدیک دید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پدی لالر طرفدار قدیمی منچستریونایتد، بالاخره به آرزوی خود رسید و ستاره های تیم محبوبش را از نزدیک دید. دیداری که گویا برآورده شدن آخرین آرزوی او بود، چرا که ۴۵ دقیقه بعد از ملاقات با قهرمانانش، از دنیا رفت و به مبارزه خود با بیماری سرطان پایان داد.

پدی ۷۳ ساله، پدربزرگی از منطقه واثینشا در منچستر، به خانواده اش گفته بود که آرزو دارد قبل از مرگش چند نفر از بازیکنان تیم محبوبش، منچستریونایتد، را ببیند.

مرگ هوادار یونایتد ۴۵ دقیقه بعد از دیدار با ستاره های تیم +تصاویر

نوه ۲۷ ساله او، کیلی، پستی در فیسبوک منشتر کرد تا ببیند کسی می تواند برای برآورده شدن آرزوی پدربزرگش به او کمک کند یا نه. این پست بیش از ۱۰۰۰ بار بازنشر شد و اتفاق جالب این بود که به دست پسر عموی جسی لینگارد هافبک منچسترسیتی رسید و سه روز بعد، تعدادی از ستاره های یونایتد از جمله مارکوس رشفورد، جسی لینگارد، اشلی یانگ و تیموتی فوسو منسا، برای دیدن پدی آمدند.

اتفاق دراماتیک این بود که پس از این ملاقات پراحساس و حدود یک ساعت بعد از رفتن بازیکنان، پدی در مبارزه سخت با بیماری سرطان پروستات شکست خورد و از دنیا رفت.

کیلی، نوه پیرمرد، با تمجید از ستاره های منچستریونایتد آنها را «بسیار فروتن» نامید و در فیسبوک خود نوشت: «آدمهای درجه یک، هر چهار نفرشان. ممنون از همه کسانی که کمک کردند. مطمئنا روح پدربزرگم بی نهایت خوشحال است و در ابرها سیر می کند.

مرگ هوادار یونایتد ۴۵ دقیقه بعد از دیدار با ستاره های تیم +تصاویر

کیلی در پستی که برای کمک به پدربزرگش در روزهای اول گذاشته بود، اینچنین نوشته بود: 

«لطفا این پیام را منتشر کنید. من دنبال چند تا از بازیکنان منچستریونایتد هستم که به ملاقات پدربزرگم بیایند. ما از او سئوال کردیم که آرزویش قبل از مرگ چیست و او گفت که دوست دارد بازیکنان منچستریونایتد را ببیند. من به کانون منچستریونایتد ایمیل زدم اما هنوز جوابی نگرفته ام. واقعا نمی دانم پدربزرگم چند وقت دیگر در کنار ما است بنابراین دوست دارم او را هرچه زودتر سورپرایز کنم. او یک هوادار دوآتشه و متعصب منچستریونایتد است، حتی دیروز با سخت ترین شرایط سعی کرد چشمانش را باز نگه دارد تا بتواند بازی یونایتد را ببیند اما متاسفانه قادر به تماشای بازی نبود. از همه شما متشکرم.»



مرگ هوادار یونایتد ۴۵ دقیقه بعد از دیدار با ستاره های تیم +تصاویر

منبع: ۱۱نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
به این ها میگن بازیکن اخلاق