کارگردان نمایش «ماه منظر»:

جشنواره تئاتر شهر برای ما یک منبع درآمدزایی است

جشنواره تئاتر شهر برخلاف بسیاری از جشنواره ها بازتاب خوبی دارد و انگیزه شرکت در آن را بیشتر می کند.

حمیدرضا فلاحی کارگردان نمایش «ماه منظر» منتخب بخش پنجمین جشنواره تئاتر شهر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: نمایشنامه «ماه منظر» به صورت روایی و رئالیستی نوشته شده اما در اجرا به صورت رئالیستی درآمده است.

وی افزود: در واقع «ماه منظر» در اثر یک تصادف زمانی که به بیمارستان می‌رود، در طی آزمایش‌ها متوجه می شود که به سرطان مبتلا شده است و تا مرز خود کشی پیش می رود.

وی درباره هدف امیر دژاکام در خصوص نوشتن این متن اظهار داشت: در واقع نویسنده می خواهد بگوید که نه بیماری و نه مرگ هیچکدام دست خودمان نیست و نمی‌توانیم آن را تغییر بدهیم.

فلاحی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایش گفت: هنرمند می‌بایست مسائل روز را بررسی کند که سرطان هم یکی از آنها به حساب می‌آید. همچنین این نمایش قصد بر امید دادن به افراد برای ادامه حیات خود دارد.

کارگردان نمایش «ماه منظر» درباره شرکت در جشنواره تئاتر شهر بیان کرد: در واقع شرکت در این جشنواره ها باعث می شود تا بیشتر شناخته شوی و خود یک کسب درآمدی است. به خصوص برای من که از کرج به تهران آمده ام.

وی افزود: تئاتر در کرج جایگاه خوبی ندارد. به همین منظور مجبور شده ایم تا به تهران بیاییم. از طرفی جشنواره تئاتر شهر برخلاف بسیاری از جشنواره ها بازتاب خوبی دارد و انگیزه شرکت در آن را بیشتر می کند.

گفتنی است؛ جشنواره تئاتر شهر از ۲۲ الی ۳۰ شهریور به دبیری شهرام کرمی در تهران برگزار می شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار