مشهد؛

تعویض ۲۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب در روستاهای گناباد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گناباد از تعویض ۲۷ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، در مدت ۶ ماه گذشته در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

تعویض ۲۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب در روستاهای گنابادبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا ابراهیمی با اشاره به شعار سال که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و با اشاعه ای این هدف این طرح با هزینه 5400 میلیون ریال افزود:برای مدیریت و بهینه سازی مصرف آب و  توزیع آسفالت و لزوم تعویض شبکه های فرسوده با مشارکت دهیاری و شوراهای اسلامی و همکاری بخشداران محترم بخش مرکزی و کاخک و بنیاد محترم مسکن طی شش  ماه گذشته، ۲۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب در ۱۹روستای شهرستان گناباد تعویض شده است.
وی تصریح کرد: همچنین طی همین مدت، تعداد ۱۶۲۸ فقره انشعاب مورد بهسازی قرار گرفته و ۳۸۸ عدد کنتور خراب نیز تعویض شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گناباد، افزایش رضایتمندی مشترکین، جلوگیری از هدر رفت آب، کاهش هزینه رفع اتفاقات، شناسایی نقاط ضعف شبکه آب شرب و رفع آن و استفاده از توان و امکانات دهیاری ها را از جمله نتایج این اقدامات ذکر کرد.
ابراهیمی تصریح کرد: تعویض ۲۷ کیلومتر شبکه توزیع، نزدیک به ۱۰ هزار مشترک با جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفر در ۱۹ روستای شهرستان گناباد را از مزایای آن بهره مند ساخته است.
لازم بذکر است در حال حاضر ۷۴ روستا با ۳۴۰۰۰ نفر جمعیت در قالب ۱۱۰۰۰ خانوار و ۱۹۰۰۰ مشترک که ۵/۹۸ درصد جمعیت روستایی را تشکیل می دهند تحت پوشش امور آب و فاضلاب روستایی گناباد می باشد.
انتهای پیام// ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار