شیراز؛

تجلیل از حافظان قرآن در فارس

از 250 حافظ قرآن موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در استهبان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشورگفت: این جشنواره از ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 25 شهریورماه امسال در سالن سیدالشهداء دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استهبان برگزار و حافظانی از کشورهای هندوستان و پاکستان و 27 استان کشور شرکت دارند.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی ،سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم، حافظ و داور بین المللی قرآن کریم و عضو مجلس خبرگان رهبری و تجلیل از حافظان قرآن موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(ع) ،اطعام قرآنی پنج‌هزار نفر از حاضران، اجرای برنامه شعرخوانی به زبان لاتین و عربی بوسیله فرزندان خانواده آمریکایی که به همراه مادر خود برای حفظ قرآن در ایران  و روستای محمدآباد استهبان(قرآن آباد ایران)ساکن شده‌اند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
وی تصریح کرد:همزمان با برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان قرآن، 203 نفر حافظ کل قرآن کریم و مابقی حافظ 20 جزء به بالا هستند، که اختتامیه دومین دوره طرح ملی رحله با حضور دو هزارو 500 نفر قرآن‌آموز از 38 نقطه کشور با همکاری معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برگزار و شرکت‌کنندگان موفق شدند حفظ چهاز جز از قرآن کریم را در دو ماه تابستان به پایان برسانند.
وی اضافه کرد: موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دارای چهار مدرسه شبانه‌روزی در استهبان، یک مدرسه در مشهد، یک مدرسه در فسا، یک مدرسه در شیراز و دو مدرسه در تهران است.
شاهسونی بیان کرد:علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان می توانند به آدرس اینترنتی http://beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار