زنجان؛

افتخار آفرینی وزنه برداران نوجوان زنجانی

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور 28 تیم از کل استانها در مراغه برگزار شد زنجان با کسب 6 مدال طلا توانست یک چهارم مدال های این رقابتها را ازآن خود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نصرتی مربی تیم وزنه بردای زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در رده سنی 16-17 سال گفت: در این مسابقات که با حضور 28 تیم از کل استانهای کشور و 145 ورزشکار در شهرستان مراغه برگزار شد زنجان با کسب 6 مدال طلا توانست یک چهارم مدال های این رقابتها را ازآن خود کند.  
تیم زنجان با سه ورزشکار، مهدی دویرانی، حسین سلطانی و نیما نعمتی و دو مربی، علی نصرتی و محسن سلطانی دراین رقابتها حضور پیدا کرد.
در این مسابقات دویرانی در دسته 56 کیلوگرم توانست در حرکت یک ضرب، 90 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب 115 کیلوگرم و در حد نصاب مجموع 205 کیلوگرم، به سه مدال طلای این وزن دست یافت.
دیگر وزنه بردار زنجانی، حسین سلطانی در دسته 69 کیلوگرم توانست در حرکت یه ضرب131 کیلوگرم ، در حرکت دو ضرب 152 کیلوگرم و در حد نصاب مجموع 283 کیلوگرم، موفق به کسب سه مدال طلا شد.
در این دوره از مسابقات مهدی دویرانی به عنوان سومین وزنه بردار برتر کشور انتخاب شد.  
گفتنی است که این افتخار آفرینی وزنه برداران نوجوان زنجانی در سال 94 و 95 دو سال پیاپی، زنجان را در این رشته ورزشی سر آمد کرده است.
 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.