شاهرود؛

آثار هنرمند شاهرودی در سایت نشنال جئوگرافیک

3 قطعه عکس از آثار «عباس رستگار» از هنرمندان شاهرودی به مجله نشنال جئوگرافیک راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ عباس رستگار گفت: داوران نشنال جئوگرافیک عکس را با تفکر بین المللی داوری میکنند، به این صورت که اگر عکسی را منتشر می کنند، انتشار آن عکس به منزله کسب مقام در یک جشنواره جهانی تلقی می گردد.
وی افزود: داوران از دو منظر علمی و هنری به عکس ها نگاه می کنند و هر کدام از عکس ها پس از گذشتن از چند مرحله داوری، انتخاب می گردد.
رستگار تصریح کرد: یکی از عکس ها به عنوان عکس روز و با نام«یک میان وعده خورشید پخته» در صفحه اصلی نشنال جئوگرافیک منتشر شد.
این فعال واحد عکس حوزه هنری شاهرود افزود: نکته مهمی که در دستور کار نشنال جئوگرافیک قرار دارد و فعالیت عکاسان نیز حول همین محور می چرخد،  صداقت در عکاسی است. عکاس باید در کارش صداقت داشته باشد و عکسی که ارائه می دهد کلک نرم افزاری نباشد.
برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت ایران در کشور ترکیه 2014، برگزاری نمایشگاه عکس همه جای ایران سرای من است، برگزیده ششمین جشنواره بین المللی فجر 92، برگزیده و مقام دوم جشنواره ملی عکس طبیعت ایران و کسب فیلم سبز 95 ، برگزیده و کسب تندیس جشنواره ملی راه و بی راه 94 و... بخشی از عناوین وی می باشد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار