شیراز؛

رونمایی از سومین شرکت دانش ‌بنیان

امسال از دو شرکت دانش ‌محور در استان فارس رونمایی شده است و ماه آینده سومین شرکت دانش‌ بنیان راه ‌اندازی می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید مهدی نصیری معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری فارس گفت: رونمایی از شرکت ‌های دانش‌محور و دانش ‌بنیان که سهم عمده‌ای در بازار تولید دارند دلگرمی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که قصد ورود به بازار کار را دارند موجب می‌شود.

وی افزود: با توجه به فراز و نشیب ‌هایی که بر اثر تحریم‌ ها در کشور به‌ ویژه فارس به‌ وجود آمده است 205 شرکت تولیدی دانش‌ بنیان در چهار مرکز پارک رشد علم و فناوری در این استان موردحمایت و مشاوره قرار گرفته ‌اند.

نصیری مهم‌ترین وظیفه مراکز رشد پارک علم و فناوری حمایت، مشاوره، تخصیص اعتبارات تا سقف 70 میلیون تومان است اما شرکت ‌هایی که نیاز مالی ندارند از سوی این پارک موردحمایت قانونی قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: رونمایی از سامانه راکت هوشمند اطفا حریق نشانه تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و در این راستا پارک علم و فناوری باید با تمام توان و ظرفیت از این‌گونه شرکت ‌های دانش ‌محور حمایت کند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری فارس تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی از شرکت ‌های دانش‌ محور، زمینه تولیدات و صادرات محصولات در سطح بین‌المللی و منطقه ای افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار