قزوین؛

برگزاری مجمع استانی بسیج اقشار

مجمع استانی بسیج اقشار استان امروز تشکل جلسه داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مجمع کمیسیونهای شش گانه با عنوان های نقش نخبگان در حفظ و اثر بخشی مجامع ، سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ، تعامل با ادارات ، تدوین برنامه های بسیج ، دشمن شناسی  با هم بحث و گفتگو کرده و راهکارهایی برای حل مشکلات ارائه دادند.

تحقق جامعه اسلامی  ، حفظ و انسجام نیروهای انقلابی جهت کادر سازی  ، کمک به کارآمد سازی نظام و گفتمان سازی حول گفتمان ولایت از اهداف برگزاری مجامع اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در این مجمع گفت : باید نخبه های جدید با افکاری نودر این مجامع دور هم جمع شوند تا نتیجه بهتری را شاهد باشیم .

سردار شاهرخی از مسئولان کمیسیون ها هم خواست با ارائه راهکارهای جدید کمک کنند تا یک شبکه هدفمند شکل گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان هم در این مجمع گفت : شناسایی و معرفی دشمن برای جامعه هدف  و دانستن شگردهای دشمن برای مقابله با آنها از وظایف اعضای مجامع برای زیر مجموعه های خود است .

حجت الاسلام علی معبوی  ، افزایش دشمنان منطقه ای ایران ، تقویت جریان نفوذ در داخل کشور، افزایش انتظارات عمومی  و ترویج اصلاحات آمریکایی را از جمله دسیسه های آمریکا برای پسابرجام ذکر کرد.

وی اضافه کرد :  رهبری انقلاب اسلامی ، سیستم نظام جمهوری اسلامی و روحیه انقلابی  مانع از تحقق توطئه ها در پسابرجام است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه  صاحب الامر استان قزوین  طبقه اشراف ، نفوذی ها و برخی از مردم را  که توانایی تحمل سختی ندارند را  از جمله کسانی دانست که باعث انحراف امت ها می شوند .

رئیس مجمع بسیج استان هم در  این مراسم آشنایی با فرهنگ علوی رادر آستانه عید غدیر  ضروری دانست .

مرتضی روزبه اضافه کرد : ما باید بتوانیم در آستانه 40 سالگی انقلاب تعالیم آن را از لابه لای کتابها در متن زندگی مردم بیاوریم.

به گفته روزبه ، بسیج اصل گفتمان خود را  از مقام معظم رهبری می گیرد وطبق آن سلسله وار جلو می رود .

وی افزود : در زمینه اقتصاد مقاومتی  در استان قدم های اساسی برداشته شده است به این معنا که هر فرصت اقتصادی که در منطقه می بینیم برای ما به منظور چاه نفت باید باشد و  ظرفیت های منطقه ی خود را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: برگزاری ، مجمع ، استانی ، بسیج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.