صف آرایی یاران علی کریمی مقابل لیون

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یاران علی کریمی در تیم فوتبال دینامو زاگرب مقابل تیم المپیک لیون فرانسه به میدان می روند.

امشب و از ساعت 23:15 در ادامه دیدارهای  مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ،تیم فوتبال دینامو زاگرب که علی کریمی بازیکن سابق سپاهان را در اختیار دارد، مهمان تیم المپیک لیون فرانسه خواهد بود.
این دو تیم در فصل 2012-2011 لیگ قهرمانان اروپا نیز در همین مرحله با هم همگروه بودند که تیم فرانسوی موفق شد پیروز هر دو مسابقه رفت و برگشت باشد.
لیون در خانه دینامو را 2-0 شکست داد و در کرواسی نیز 7-1 این تیم را در هم کوبید.
پیروزی 7-1 لیون در زاگرب پر گل ترین پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان محسوب می شود.
دینامو زاگرب تا کنون 8 بار در رقابت های اروپایی با تیم های فرانسوی روبرو شده که تنها یک بار به پیروزی دست یافته و 3 تساوی و 4 شکست نیز داشته است.تنها پیروزی این تیم مقابل اوسر و به دور مقدماتی جام یوفا در فصل 1990-1989 بر می گردد.
دینامو در لیگ کرواسی از 5 بازی آخر خود 3 پیروزی 1، تساوی و 1 شکست  کسب کرده است اما در آن سوی میدان لیون از 5 بازی آخر خود در لیگ فرانسه 2 پیروزی و 3 شکست داشته است.
علی کریمی هنوز نتوانسته اعتماد کامل کرانچار ،سرمربی دینامو زاگرب، را به خود جلب کند و به ندرت برای این تیم به میدان رفته است، باید دید آیا او در لیگ قهرمانان فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا خیر.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار