زاهدان؛

راهبردی هدفمند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر در جلسه تعامل با سپاه این شهرستان،تداوم تعامل نیروی انتظامی و سپاه را راهبردی هدفمند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان درجلسه با سردار ظریفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه،بااشاره  به اهمیت شعارسال جدید گفت:نیروهای مسلح درسایه رهنمودهای ولی امر مسلمین با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند در وادی اقدام و عمل  می باشد را درسطح جامعه برقرارکرده و همواره زمینه ساز توفیق در مأموریت های مشترک با یکدیگر هستند.

وی افزود: تعامل نیروی انتظامی و سپاه، تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی و به تبع آن،افزایش امنیت را به دنبال دارد و موجب پیشگیری ازحوادث و آسیب ها شده و نظم و امنیت اجتماعی رابرای شهروندان به ارمغان می آورد.

سردار ظریفی،فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدمعمار سپاه، نیز دراین جلسه ضمن قدردانی اززحمات بی شائبه و شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر دربرقراری امنیت مطلوب درسطح جامعه،  گفت:آنچه  که برای ما مهم است وفاق،  همدلی و همیت درمنطقه است که بحمداللّه با مدیریت خوب برقرار شده است.

وی افزود:نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و ارامش مردم دنبال  نکرده و در مسیر تحقق این هدف ازهیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه  می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناامنی ها  مثر ثمر بوده و امنیت  و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است رابرای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.