ساری،

برگزاری مانور مشترک آتش نشانی های شرق مازندران

مانور مشترک آتش نشانی های شرق مازندران در بهشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین سراج ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی بهشهر در این مراسم با تاکید بر همدلی در بین آتش نشانان و نیروهای امدادی گفت: مانور مشترک آتش نشانی های شرق مازندران به همراه ارگان های امدادی در آستانه هفته آتش نشانی و با هدف خودآزمایی نیروهای آتش نشانی و سنجش توانایی انها مروز چهارشنبه در بهشهر برگزارشد.

سراج افزود: فراتر از اجرای مانور که نوعی خودآزمایی نیروهای مختلف است باید توان عملیاتی نیروها سنجیده شود.

وی برگزاری این مانور را فرصتی برای نشان دادن آمادگی نیروهای آتش نشان در مواقع بروز حوادث دانست و گفت: باید به اهمیت آتش نشانی بیش از پیش پرداخته شود و شغل آنان به درستی به مردم معرفی شود.

در این مانور که به صورت فرضی یک تانکر حامل سوخت با خودروی سبک پیکان برخورد وو منجر به محبوس شدن دو تن از سرنشینان خودروی پیکان شد، امدادرسانی اولیه در دقایق اولیه تصادف انجام و پس از امدادرسانی و خروج افراد از خودرو، پیکان با نشست بنزین طعمه حریق و منفجر شد که آتش نشانان به مهار آن اقدام کردند.

همچنین تانکر حامل سوخت نیز با واژگونی طعمه حریق شد و نیروهای مختلف آتش نشانی از شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، خلیل شهر و رستمکلا به مهار آتش در دو خودروی اعلام شده پرداخته و آتش را مهار و از گسترش آن به نقاط دیگر جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.