گیلان؛

کسب 18 مدال رنگارنگ توسط دانش آموزان پسر استثنایی

دانش آموزان پسر استثنایی گیلانی در مسابقات گوی رانی و دو و میدانی کشور 18 مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: در این مسابقات دانش آموزان گیلانی 7 طلا، 8 نقره و 3 برنز را از مسابقات گوی رانی و دو و میدانی دانش آموزان پسر استثنایی کشور به دست آوردند.

جمیل غریب با اشاره به اینکه این مسابقات در همدان برگزار شده است، افزود:  محمد رحمتی در رشته پرتاب وزنه ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی، محمدرضا اسماعیلی در 45 متر دو و میدانی دانش آموزان سندروم داون، حسن طایفه در دو و میدانی ماده 20 متر، امیرحسین علی نژاد، اشکان الماسی، پویا محمدپور هر سه در رشته گوی رانی در رده انفرادی و تیم گوی رانی ویژه سندروم داون مقام های اول را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امیر حسین اسماعیلی در رشته بوچیا و احمدرضا بهرام نژاد، سعید پور قلی، مبین نظری و محمد رحمتی در رشته دو و میدانی 100 × 4، اشکان الماسی و امیرحسین علی نژاد در رشته گوی رانی دو نفره ویژه دانش آموزان سندروم داون و عرفان فلاحی در رشته پرش طول ویژه سندروم داون رتبه های دوم را از آن خود کردند.

در این مسابقات مبین نظری در رشته پرش طول، محمد رحمتی در رشته 100 متر دانش آموزان کم توان ذهنی و تیم دو و میدانی دانش آموزان کم توان ذهنی در رده تیمی عنوان های سوم را به دست آوردند.

این دوره از رقابت ها با بیش از دو هزار نفر شرکت کننده در رشته های تنیس روی میز، بوچیا، گلبال، دو و میدانی، گوی رانی، فوتسال و شطرنج در استان همدان برگزار شد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.