کارگاه فیلمنامه نویسی افخمی در دومین روز جشنواره چهلچراغ/ انیمیشن «ناسور» را جمعه ببینید

دومین روز از برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»، با نمایش فیلم سینمایی «به خاطر هانیه» و برگزاری کارگاه فیلمنامه نویسی آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»،‌ در دومین روز از برگزاری این جشنواره فیلم «به خاطر هانیه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد ساعت 16 در سالن شماره 3 و فیلم سینمایی «روز واقعه» ساخته شهرام اسدی ساعت ۲۰ در سالن شماره 3، روی پرده می رود.

یکی از برنامه‌های ویژه در دومین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی، برگزاری کارگاه فیلمنامه نویسی با حضور بهروز افخمی است. این کارگاه آموزشی راس ساعت 18 با حضور هنرجویان سینما برگزار می شود.

اجرای تغزیه «دو طفلان مسلم» به کارگردانی امیر سلیمانی مقدم از دیگر برنامه های جشنواره «چهل چراغ» است که ساعت 17 برپا می شود.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و حماسه اربعین، از تاریخ ۲۱ شهریور ماه در پردیس سینما ملت آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ شهریورماه در پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.

انیمیشن «ناسور» را جمعه ببینید/ اکران در جشنواره «چهل‌چراغ»
انیمیشن بلند «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند، در نخستین دوره جشنوراه مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» حضور دارد و جمعه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می‌آید.

جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» بر زندگی نورانی و حیات جاودانی امام حسین (ع) تمرکز دارد و می‌کوشد تلاش و کوشش فرزانگان مسلمان را به جهانیان نشان دهد. جشنواره «چهل‌چراغ» این روزها در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها انیمیشن سینمایی «ناسور» محرم و صفر روی پرده سینماها می‌رود که روایتی از زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیان مکه را به تصویر می‌کشد که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام (ع) به کوفه نزدیک شده از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نگردد؛ اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود دست رد به سینه امام بزند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار