مشهد؛

بررسی شبهات غدیر و ولایت در حلقه های معرفت رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه ولایت شبهات غدیر و ولایت در حلقه های معرفت رضوی بررسی و تبیین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان اینکه حلقه های معرفت نشست‌های بسیار صمیمی و پرباری است که در آن گفت و گوی چهره به چهره و پرسش و پاسخ آزاد با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد،افزود: در این نشست‌ها موضوعات مختلفی همچون احکام، عقاید، تربیت دینی، طب المعصومین(ع)، جامعه دینی و .... مطرح می‌شود و در طول جلسه پرسش و پاسخ‌ها به دقت کاوش می شود.

وی اظهار کرد: شکل برگزاری حلقه‌های معرفت بدین گونه است که زائران گرداگرد استاد حلقه می زنند و در فضایی کاملاً صمیمی سؤالات و شبهات دینی خود را مطرح می‌کنند، این امر سبب شده است تا زائران استقبال بسیار خوبی از این جلسات داشته باشند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ایام تابستان بیش از 18 حلقه معرفت در اماکن زیارتی حرم مطهر برگزار می‌شود، گفت: در ایام دهه کرامت حضرت رضا(ع) روزانه 27 حلقه معرفت در اماکن زیارتی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی افزود: دو جلسه از این حلقه‌های معرفت با نام جوانه‌های معرفت در حاشیه حلقه های معرفت خواهران برگزار می‌شود، تا بانوانی که قصد دارند در این حلقه ها شرکت کنند، بتوانند بهره بیشتری را ببرند.

حسینی با اشاره به اینکه حلقه معرفت ویژه خواهران در رواق های دارالاجابه و دارالحجه برگزار می شود، تصریح کرد: دارینی، خادم الخمسه، مرتضی کشاورز،علی ابهری و داوودنژاد برخی از اساتید حلقه‌های معرفت ویژه برادران هستند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.