خدمات اختیاری که به صورت اجباری اعمال می شود!؟

خدمات اختیاری شرکت پست به مشتریان مدتی است که به صورت اجباری در فاکتورهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز اعمال می شود و این در حالی است که مشتریان شرکت پست از ارائه این خدمات اجباری اطلاعی ندارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خدمات اختیاری شرکت پست به مشتریان مدتی است که به صورت اجباری در فاکتورهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز اعمال می شود و این در حالی است که مشتریان شرکت پست از ارائه این خدمات اجباری اطلاعی ندارند.
بعد از اینکه شهروند خبرنگاران از اختلاف قیمت رسیدهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز مطلع شدند موضوع را با باشگاه خبرنگاران جوان در میان گذاشتند.

بنابراین گزارش، با پیگیری های خبرنگار ما، مهری مدیرعامل شرکت پست ضمن تأیید این موضوع از مردم درخواست کرد؛ بعد از دریافت رسید پستی آن را حتما چک کنند.

شما هموطنان می توانید، چگونگی اجرای دستورالعمل شرکت پست در خصوص خدمات اختیاری و اجباری از طریق سایت  https://www.yjc.ir/ با ما در میان بگذارید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۴:۳۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
این هزینه "آگهی تحویل الکترونیک" واقعآ هزینه اضافی و زورگویی هست. ۳۰۰۰ تومن برای یک پبامک تحویل که نیازی بهش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
کامران سعیدی
۲۱:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بنده سفارشات انبوه زیاد ارسال می نمایم .واقعا اداره پست ، یکی از ادارات خیلی بی نظمه که احتیاج به یه تغییر ساختار اساسی داره . میزان اشتباهات در درج اطلاعات بسیار بالا ، بی دقتی بسیار زیاد . اسم گیرنده را اشتباه می زنند با اینکه نام گیرنده را با فونت درشت روی بسته چسباندیم . نام گیرنده ها را جابه جا درج می کنند . تیک زدن خدمات پستی سفارش بستگی به حال آن موقع مامور ثبت اطلاعات پستی دارد ، یک موقع کمترین خدمات را می زنند یک موقع بیشترین خدمات . یک موقع هزینه پستی یک مرسوله 13000 تومان می شود ، همان مرسوله دقیقا با همان مشخصات و همان مقصد زمان دیگر 19000 تومان می شود. یکبار میاییم یک آماتور گذاشتند پشت سیستم که حتی تایپ هم بلد نیست و برای تایپ دنبال حروف روی کیبورد می گردد. واقعا جای شرمساری و تاسفه برای یک کشور که اداره پستش با این همه حجم بی نظمی کار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
نمیدونم چرا بعضی از خدمات اختیاری که اصلا" بدرد ماهم نمیخوره رو اصرار دارن هرجور شده بگیرن
چقدر فرهنگ بالاست
از طرفی پست هم پول از بابت کاری که نمیکنه از مردم میگیره ولی هیچ اقدامی در قبالش نمیکنه مثل تحویل کارت ملی و.... که پولش رو پست میگیره ولی خودت باید بری بگیری
یاد دوران قبل بخیر که تمبر ۵زاری نامه میومد و کلی پست چی ها رو دوست داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد صدیقی
۰۱:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
با سلام
واقعا کارمندهای پست دارند به مردم زور گویی میکنند .شغلم طوریه که همیشه مجبورم به تهران بسته ارسال کنم .هر چی به این کارمندهای پست میگم تیک خدمات و فعال نکنید تا هزینم کمتر بشه میگن دست ما نیست سیستم خودش بصورت پیش فرض انتخاب میکنه(اگهی تحویل .شناسه الکترونیک.اگهی تحویل الکترونیکی.بیمه.)تو رو خدا پیگیری کنید .مردم و نجات بدین.من نمیدونم چرا واسه پست رقیب پیدا نمیشه تا انقدر جولان نده....تشکر
آخرین اخبار