اصفهان؛

توانایی فنی و مهندسی شهر اصفهان به کشورهای دیگر صادر شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توانایی و ظرفیت های فنی و مهندسی شهر اصفهان به کشورهای همسایه صادر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سالک در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح 25 آبان تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح 25 آبان با توانایی فنی و مهندسی قابل توجهی ساخته شد و باید این ظرفیت ها به کشورهای دیگر صادر شود.
وی از شهردار اصفهان خواست توانایی فنی و مهندسی این کلان شهر را به خصوص در زمینه ساخت تقاطع ها را به کشورهای همسایه صادر کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس به روز 25 آبان سال 61 در اصفهان که به نام روز حماسه و ایثار نامگذاری شده اشاره و اضافه کرد: حضرت امام (ره) فرمودند مثل اصفهان را می توانید پیدا کنید که در یک روز 370 شهید را تشییع کرده باشند بنابراین با استناد به فرموده امام اسم تقاطع 25 آبان به نام 370 شهید تغییر یابد و نباید از ارزش شهدا غافل شویم.
وی در پایان از دست اندرکاران اجرای پروژه تقاطع 25 آبان تقدیر و تشکرکرد و گفت: پروژه های شهری در جهت رفاه و آسایش شهروندان با سرعت و پیشرفت خوبی در حال اجراست که نشانگر مشارکت مردم اصفهان در این طرح هاست .


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.