ماجرای عروسی که در نهایت به بیمارستان ختم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات گفت: شب گذشته در یک مراسم عروسی، 126 نفر به علت مسمومیت روانه بیمارستان شدند.

احمدرضا جوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات در گفت‌وگو خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مسمومیت اتفاق افتاده در مراسم عروسی در روستای آبگرم، بیان کرد: پس از مراجعه چندین بیماران به واحد مرکز بهداشتی درمانی شهرستان کلات، بلافاصله ستاد بحران تشکیل شد و با هماهنگی رییس دانشگاه، معاون بهداشتی و مدیر حوادث دانشگاه، سه دستگاه آمبولانس از مشهد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همزمان با اعزام اورژانس از مشهد، از کلات هم اعزام شدند و پس از آن 2 تیم پزشکی در محل حادثه استقرار یافت و بیماران در خانه بهداشت آنجا و درمانگاه سیاری که تشکیل شد، خدمات دارویی ، سرم تراپی  و سایر اقدامات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ساعت 3 نیمه شب پایان بحران اعلام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات، تعداد کل مسمومین را 126 نفر خواند و افزود: از این تعداد 97 نفر با درمان های سرپایی بهبود یافتند و بقیه نیز پس از مراجعه به بیمارستان، اکنون حال مساعدی دارند.

وی یادآور شد: با توجه به مشخص نبودن علت دقیق مسمومیت، از تمام غذاها و خوراکی های مراسم نمونه‌برداری و ارجاع شد که منتظر جواب این آزمایشات هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار