تبریز؛

معرفی رئیس جدید هیاَت تنیس آذربایجان شرقی

رضا نو بهار با کسب 12رای از 17رای مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیاَت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی اتنخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل ورزش وجوانان استان در این انتخابات ضمن تشکر از زحمات ژاله رجبی رئیس سابق هیات تنیس روی میز استان از رضا نوبهار به عنوان رئیس جدید این هیات خواست در 4سال دوره خدمت خود با تلاش در این عرصه از هیچ کوششی برای پیشرفت ورزش تنیس روی میز دریغ نکند .

نظمی افزود : برای پیشرفت و موفقیت در این عرصه باید ورزش کاران این رشته دست به دست هم داده و در کنار رییس جدید بتوانند موفقیت های زیادی را در این رشته کسب کنند.

وی گفت:امیدواریم در این رشته ورزشی با کشف استعدادهای موجود به جایگاه خوبی در سطح کشور دست یابیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان با توجه به اینکه ورزشکاران تبریز و استانمان همواره در رشته های ورزشی کشور موفق به میدان آمده و توانستند موفقیت های بی شماری رو برای استانمان به ارمغان آورند افزود: قهرمانان بسیاری از این خطه به ورزش کشور معرفی شده اندکه  امیدواریم در رشته تنیس نیز شاهد موفقیت های  این عزیزان باشیم.

وی اضافه کرد :استان آذربایجان شرقی ظرفیت و  پتانسیل بالایی را در رشته تنیس داراست که باید با برنامه‌ریزی دقیق و با تلاش و همدلی  این رشته  ورزشی را گسترش داد تا شاهد حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی و افتخارآفرینی آنان در مسابقات مختلف شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان نیز در این انتخابات به جایگاه ورزش استان اشاره کرد و گفت : استان آذربایجان شرقی ظرفیت و قابلیت این را دارد که رشته تنیس روی میز را گسترش دهد و قهرمانان زیادی تحویل جامعه ورزشی دهد و جایگاه خود را در این رشته ورزشی ارتقا ببخشد.

مهرداد علی‌قارداشی به انتخاب درست رضا نوبهار به عنوان رئیس هیات تنیس روی میز استان که فردی علاقمند و دلسوز هستند اشاره کرد و افزود:با شناختی که از آقای نوبهار است امیدواریم با بهره گیری از دانش این فرد و سایر دوستان دراین رشته ورزشی موفقیت های زیادی را در این ورزش به ارمغان آورد.

وی به ارتقا و آموزش این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه ها بهترین راه برای آموزش این رشته پرتحرک و مفرح است که می توانیم با این راه این ورزش را در تبریز به روز های اوج خود برگردانیم.

قارداشی با بیان این که تنیس روی میز روند رو به رشدی دارد، افزود: وجود استعدادهای جوان در رشته تنیس روی میز، این نوید را به ما می‌دهد که در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران در این رشته ورزشی باشیم.

مهدی الهی ،اکبر فاضلی فرد وکاظم نیک رفتار نیز در این اتنخابات ثبت نام کرده بودند که هنگام برگزاری انتخابات انصراف دادند. 

این انتخابات امروز با حضور 2کاندیدا از جمله ناصر رسولی و رضا نوبهار در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار ونوبهار به عنوان رئیس هیاَت تنیس روی میز استان معرفی شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار