سی‌نت: پیشنهاد 5 میلیون دلاری بنیانگذار لینکدین برای مشاهده اظهارنامه مالیاتی ترامپ

سی‌نت نوشت: میلیاردر «سیلیکون ولی» با پیشنهاد 5 میلیون دلاری، به کمپین تشویق ترامپ به افشای اظهارنامه مالیاتی‌اش پیوست.

سی‌نت: پیشنهاد 5 میلیون دلاری بنیان‌گذار لینکدین برای مشاهده اظهارنامه مالیاتی ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت آمریکایی «سی‌نت» در مطلبی نوشت: «رید هافمن،» بنیان‌گذار شبکه اجتماعی-تجاری «لینکدین» و میلیاردر «سیلیکون ولی»، روز گذشته (دوشنبه)، با انتشار پستی در وبسایت «میدیوم»، به کمپین جمع‌آوری کمک‌مالی برای کهنه‌سربازان آمریکایی پیوست. این کمپین که به همت یکی از کهنه‌سربازان نیروی دریایی آمریکا، تشکیل شده وعده داده است در صورتی که ترامپ پیش از برگزاری آخرین مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا در 19 اکتبر، اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر کند، مبلغ گردآوری شده را در اختیار چندین گروه‌ متشکل از کهنه‌سربازان قرار خواهد داد. هافمن نیز اعلام کرده مبلغ 5 میلیون دلار به این کمپین کمک خواهد کرد.   

در ادامه گزارش آمده است: ترامپ تاکنون در برابر درخواست‌های فراوان برای انتشار اطلاعات مالیاتی‌اش خودداری و آن را به پایان حسابرسی‌ «سرویس درآمد داخلی آمریکا» (IRS) از اموالش موکول کرده است. این در حالی است که «مایک پنس،» معاون ریاست‌جمهوری آمریکا در صورت راهیابی ترامپ به کاخ‌سفید، پیش‌تر اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر کرده است.   

«هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و سناتور «تیم کین،» معاون ریاست‌جمهوری منتخب وی، نیز پیش از این، اظهارنامه‌های مالیاتی‌شان را در اختیار عموم قرار داده‌اند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار