یاسوج؛

امنیت جامعه مدیون مجاهدت‌های نیروی انتظامی است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت عمومی در جامعه مدیون مجاهدت‌های نیروی انتظامی است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در نشست جنگ نرم به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به خدمات چشم‌گیر و شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در استان بیان داشت: کار نیروی انتظامی نوعی مجاهدت، ایثارگر و فداکاری است که برای ارتقای امنیت و آرامش جان خود را فدا می‌کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر مناسبت‌ها یادآوری شود عامل مهم دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه همکاری و همراهی مردم برای تسهیل خدمات‌رسانی نیروی انتظامی ضروری است، تصریح کرد: امنیت عمومی مدیون مجاهدت‌های مأموران نیروی انتظامی است و باید ظرفیت تمامی ادارات برای عمل مقتدرانه نیروی انتظامی به وظایف خود به‌کار گرفته شود.

محمدی اضافه کرد: خدمات، عملکرد و فعالیت‎‌های نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی و بستر برای مشارکت هر چه بیشتر مردم با این نیرو فراهم شود.

وی به تقارن همه ناجا با برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این کنگره رخداد مهم فرهنگی و مذهبی استان در سال جاری است.

محمدی خاطرنشان کرد: خدمات نیروی انتظامی باقیات‌الصالحات برای مسؤولان و کارکنان این نیرو بوده که خدمت مسؤولان در نظام اسلامی به مردم ارزشمند و نوعی توفیق الهی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.