رشت؛

نمایش هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج)

نمایش فصل شیدایی از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) از فردا شب در در دهکده مقاومت سپاه قدس گیلان به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نمایش فصل شیدایی از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) و همچنین سیر انقلاب اسلامی،از فردا شب درمدت 10 شب در دهکده مقاومت سپاه قدس گیلان به نمایش در می آید.

این نمایش از 24 شهریور تا دوم مهرماه در کیلومتر 4 جاده رشت- تهران ورودی لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان دهکده مقاومت اجرا می شود.

مسئول هماهنگی سپاه قدس گیلان در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ها گفت:در هر شب از اجرای نمایش فصل شیدایی 600نفر از عوامل امنیتی، اطلاعاتی، خدماتی و فرهنگی فعالیت دارند.

عباس بایرامی با اشاره به اینکه دهکده مقاومت ظرفیت پذیرش حدود 10هزار نفر را دارد افزود: در کنار این نمایش همچنین نمایشگاه فرهنگی مردم نهاد نیز دایر است که محصولات فرهنگی با فضای فکری دینی- اسلامی و اربعین حسینی به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه دهکده مقاومت از فردا تا دوم مهرماه همه روزه از ساعت 18 بر روی علاقمندان گشوده است افزود: نمایش فصل شیدایی نیز ساعت 9 شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

وی گفت: برای سهولت در رفت و آمد مردم از فردا از ساعت 18از میدان مصلی 10 دستگاه اتوبوس برای نقل و انتقال مردم به محل اجرای نمایش مستقر است.

در ادامه این نشست خبری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیاء گیلان گفت: 11 وقوع تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، بیعت حضرت علی(ع)، قیام عاشورا، هجرت امام رضا، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس،آیه مباهله، سلسله الذهب، رسالت رسول خدا، عید غدیر و نهضت جنگل در قالب هنر به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی با اشاره به اینکه این نمایش مختص به افراد خاص نیست و عموم مردم می توانند بلیط این نمایش را که در سراسر شهرستان ها پخش خواهد شد تهیه کنند و همچنین در 4 نقطه شهر رشت ، میدان شهرداری، شهرک گلسار،پارک شهر و پیاده راه اعلم الهدی به صورت رایگان بلیط دریافت کنند.

وی گفت: همچنین مردم ولایتمدار گیلانی می توانند با مراجعه به سایت سراج بلیط رایگان نمایش فصل شیدایی را تهیه کنند.

همچنین در ادامه این نشست محمد نیاکان مجری طرح نمایش فصل شیدایی گفت: تاکنون نمایش فصل شیدایی در 14 استان کشور برگزار شده و بیش از یک میلیون نفر از نمایش فصل شیدایی با محوریت دینی- اسلامی دیدن کردند.

وی مدت زمان نمایش را 2 ساعت اعلام کرد و افزود: در نمایش فصل شیدایی 300نفر از عوامل تهیه، تولید و بازیگری کار اجرای 11نمایش را برعهده دارند.

همچنین حسن برزا دستیار اول کارگردان فصل شیدایی گفت: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی و 7دستیار، کارگردانی می شود و در تلاشیم تا ارزشهای دینی- اسلامی را با زبان فاخر و گویای هنر به نسل آینده منتقل کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.