کرمانشاه؛

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از پذیرش بدون آزمون حدودشش هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مزدک راد ملکشاهی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانشجویان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای سال 95 در دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار کرد: کار ثبت‌نام از 17 شهریور ماه آغاز شده و تا 25 شهریور ادامه دارد،البته امکان تمدید مهلتثبت‌نام نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش برای حدود شش هزار نفر و در 79 کد رشته تعریف شدهکه در قالب 15 مرکز آموزش علمی و کاربردی در سطح استان و در سه گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی صورت می‌گیرد.

ملکشاهی افزود:در این پذیرش، پنج دوره کارشناسی ناپیوسته جدید و مورد نیاز استان شامل کارشناسی حرفه‌ای پدافند غیرعامل، حفاظت اطلاعت سازمانی، مدیریت رفاه اجتماعی، موسیقی گرایش آهنگسازی ایرانی و مهندسی فناوری صنایع شیمیایی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: هدف دانشگاه علمی و کاربردی آموزش‌های کاربردی است و نه نظری.دانشجویان در این مراکز آموزش‌های مهارتی می‌بینند، بر اساس آمارها حدود 70 درصدشان مشغول به کار می‌شوند که رقم خوبی است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشجو ، مقطع ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار