ساری،

راه اندازی مجمع خیران صیانت اجتماعی

مجمع خیرین صیانت اجتماعی در آمل راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نصرت الله حسن زاده رییس اداره بهزیستی آمل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل با بیان این که به هر سازمان مردم نهاد فعال در حوزه مقابله با مواد مخدر مبلغ یک میلیون تومان اهدا شده است، گفت: اجرای کارگاههای مهارت های زندگی، برگزاری کارناوال پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کلاسهای آموزشی و ایستگاه نقاشی با موضوع مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

وی افزود: فعالیتهای مشاوره ای در سطح شهر و روستا انجام می شود و در کنار آن کلاسهای توجیهی مربیان در سطح شهرستان را نیز داریم.

سرهنگ ابراهیم شجاعی، جانشین فرماندهی انتظامی آمل نیز در این جلسه با بیان این که مبارزه با عرضه مواد مخدر و توزیع کنندگان با عزم جدی صورت می گیرد، گفت: کشفیات مواد مخدر افزایش یافت.

حسین احسانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل در این جلسه افزود: مقرر شد کمیته های چهارگانه شهرستان نسبت به شناسایی مناطق آسیب پذیر اقدام و پیشگیری لازم را در این راستا صورت دهند.

وی گفت: مستندسازی اقدامات صورت گرفته مهم است که باید به عنوان بانک اطلاعاتی به فرمانداری ارسال شود تا آن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار