زاهدان؛

اختصاص اعتبار 600 میلیاردی برای ساخت و تجهیز مدارس

600 میلیارد تومان اعتبار برای امر فضاهای آموزشی در سیستان وبلوچستان در مرحله تخصیص قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: 600میلیارد تومان خاص سیستان وبلوچستان برای امر فضای آموزشی در سه سال به اندازه اعتبار 10سال گذشته ای است که گرفته شده  ابلاغ و در مرحله تخصیص است.

علیرضا راشکی با بیان اینکه در همایش خیرین مدرسه سازکه در چابهار برگزار شد فضاهای آموزشی استان در غالب فیلم و بازدید حضوری به خیرین نشان داده شده است.

 خاطر نشان کرد: در این همایش بیش از یکصد مدرسه تعهد شد که این امر نشان از عمق باور خیرین به امر مدرسه سازی به کمک فضای مربوط دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد دولت و دولتیان این است که به استان هایی که از غافله فضای آموزشی عقب ماندند کمک شود که خوشبختانه این کمک در عرصه دولت، خیرین و بنیاد برکت در حال انجام است.

راشکی از افتتاح چهار مدرسه در مهر 95 خبر داد و افزود: تاکنون 74 مدرسه در استان کار شده که چهار مدرسه در مهر ماه به بهره برداری می رسد 58 مدرسه قبلا به بهره برداری رسیده و بقیه نیز در دست اجرا است.


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: در همایش خیرین مدرسه ساز به میزبانی چابهار قرار شد 10مدرسه دیگر در سواحل مکران کار شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار