واکنش سرمربی کاتالانها به یک خبر جنجالی؛

درگیری انریکه با ستاره‌های بارسلونا؟

تعدادی از ستاره های بارسلونا در پی شکست شوک آور این تیم مقابل آلاوس در روز شنبه از تصمیم های سرمربی تیمشان در این بازی انتقاد کرده اند...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا تاکید دارد که هیچگونه درگیری و اختلافی بین او و بازیکنانش در آستانه دیدار این تیم در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک اسکاتلند وجود ندارد.

سایت ورزشی اسپانیایی دیاریو گل، در گزارشی مدعی شد که تعدادی از ستاره های بارسلونا در پی شکست شوک آور این تیم مقابل آلاوس در روز شنبه از تصمیم های سرمربی تیمشان در این بازی انتقاد کرده اند.

انریکه هشت تغییر در ترکیب تمش برای این بازی ایجاد کرد که در نهایت منجر شد به اولین شکست این تیم در ۱۲ دیدار رسمی گذشته شان.

حالا اولین بازی آنها در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک است، تیمی که تحت هدایت برندان راجرز با اعتماد به نفس بالا به ویژه بابت برد اخیرشان مقابل گلاسکو رنجرز پا به این میدان می گذارد.

اما انریکه هرگونه شکاف و اختلاف بین خودش با تیم را تکذیب و تاکید دارد که این طبیعی است که بعد از یک بازی، بازیکنان و مربی تیم اظهار نظرهای خودشان را داشته باشند: «ما بعد از ر بازی باری اصلاح اشتباهاتمان و تقویت دیگر بخشهای کارمان صحبت می کنیم اما آنچه که در اینگونه جلسات اتفاق می افتد فقط برای بازیکنان و کادر فنی اهمیت دارد.ما همیشه با بازیکنان حرف می زنیم تا آنها را در مسیر درست برای پیروزی در بازیها رار دهیم اما این قضیه همیشه جواب دقیق و درستی ندارد.»درگیری انریکه با ستاره های بارسلونا؟

انریکه همچنین گفت برای تیم و بازیکنان خیلی خوب است که بعد از شکست مقابل آلاوس خیلی زود به میدان برگردند و یک میدان متفاوت را تجربه کنند: «این تیم در سالهای اخیر عملکردی فوق العاده داشته و دو سال عالی را هم از زمان مسئولیت ما پشت سر گذاشته و به نظر می رسد که ما حق نداریم ببازیم اما این اتفاق می افتد. تیم ما واکنش خوبی به این باخت داشته. مسلما از این قضیه ناراحتند چون دوست ندارند ببازند و اصلا هم به باخت در خانه عادت ندارند.»

منبع: 11 نیوز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار