الهامی در انتظار حکم کمیته انضباطی

مربی تیم صبای قم پس از اخراج بحث برانگیزش در انتظار حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سر می برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در بازی شنبه شب که بین تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار شد، ساکت الهامی مربی تیم صبای قم به دلیل شکل خاص خوشحالی اش پس از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم توسط موعود بنیادی فر داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد و اکنون منتظر است تا کمیته انضباطی رای خود را در مورد حرکت وی صادر کند.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در واکنش به اخراج الهامی از سوی داور گفته بود: من فقط دیدم او دست‌هایش را به نشانه خوشحالی بالا برد و رو به سمت دروازه حریف شادی کرد و کار خاصی هم نکرد. من فکر می‌کنم ذهنیت بدی نسبت به او وجود دارد که این ذهنیت‌ها باید پاک شود.


از سوی دیگر مدیر رسانه ای صبای قم نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اخراج ساکت الهامی با نظر داور چهارم انجام شد و او بود که حرکت خوشحالی مربی ما را توهین تلقی کرد،سپس داور مسابقه را در جریان گذاشت و بنیادی فر نیز وی را اخراج کرد اما ما همه روی نیمکت دیدیم که الهامی پس از گل به کسی توهین نکرد و فقط دو یا سه بار با صدای بلند فریاد زد "ما ده نفره هم می توانیم گل بزنیم" که این حرکت او هم فقط نوعی روحیه دادن به بازیکنان و تخلیه فشار روانی بود.

وی ادامه داد: البته باید دید داور و ناظر مسابقه در گزارش خود چه دلیلی برای اخراج الهامی ذکر کرده اند، ما امیدواریم کمیته انضباطی پس از بررسی کامل شواهد موجود به صورت منصفانه رای خود را صادر کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار