ساری

آغاز به کار نمایشگاه گل وگیاه در محمودآباد

نمایشگاه گل و گیاه زینتی در شهرستان محمودآباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد صادقی ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در اولین جشنواره و نمایشگاه گل‌وگیاهان زینتی محمودآباد واقع در مرکز ترویج و توسعه هراز این شهرستان گفت: این شهرستان سالانه با تولید 55 میلیون اصله، بوته و شاخه رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه شناسایی پتانسیل شهرستان و جایگاه نقش گل و گیاه در توسعه کشاورزی است.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی بازار مصرف و فناوری اطلاعات و فراهم کردن شرایط مناسب صادرات در این بخش است، گفت: به منظور برگزاری این جشنواره پیشنهاد آن به شورای جهاد کشاورزی داده شد که با تشکیل کمیته برگزاری این جشنواره به طور جدی در دستور کار قرار گرفت و نمایشگاه در کنار جشنواره برنامه‌ریزی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود : این نمایشگاه با حضور 45 بهره‌بردار در 23 غرفه تولیدی با سازه‌ها، نهال‌های کشاورزی و خدماتی در سالن شهید رجایی این شهرستان برپا شد.

احمد صادقی گفت : این نمایشگاه فعالیت خود را از بیست و یکم شهریور آغاز و به مدت پنج روز در این سالن از ساعت 16 عصر تا 21 شب برای بازدیدکنندگان دائر است.

وی از فعالیت ۶۲۵ بهره‌بردار گل و گیاه در غرب استان خبر داد و گفت: ۷۸ هکتار گل و گیاه در اراضی شهرستان محمودآباد کشت می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 14 هزار بهره‌بردار برنج در این شهرستان فعالیت می‌کنند، افزود: 78 هکتار گل و گیاه نیز در اراضی شهرستان محمودآباد کشت می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.