بائرمن:دفاع و حمله خوبی داشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت:در دو بازی برابر تیم عراق و قطر دفاع و حمله خوبی داشتیم.

بائرمن:دفاع و حمله خوبی داشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:ملی پوشان بسکتبال کشورمان امروز در دومین بازی خود برابر عراق با نتیجه 94 بر 51 به برتری رسیدند.

درک بائرمن پس از بازی با تیم عراق در کنفرانس خبری بیان کرد:هدف اصلی ما روی دفاع تیم است. در این بازی دفاع خیلی خوبی داشتیم و عراق تنها 51 امتیاز را کسب کرد.

 قطر هم فقط  49 امتیاز به دست آورد. اگر به آمارها نگاه کنید می‌بینید عراق تنها 13 درصد در پرتاب‌های 3 امتیازی موفق بود.و همچنین طرح دفاعی ما برای بازیکن آمریکایی تیم عراق جواب داد و توانستیم او را به خوبی کنترل کنیم.

 بائرمن افزود:البته هنگامی که اختلاف امتیازات زیاد می‌شد بازیکنان بازی نمایشی انجام می دادند اما من به آنها گوشزد کردم که این کار را انجام ندهند.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: روز دوشنبه با تیم تایلند بازی داریم اما بازی با کره و ژاپن محک بهتری برای ما خواهد بود. ما توانستیم  به راحتی دو برد شیرین برابر قطر  و عراق داشته باشیم و کار تیمی و حمله خوبی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. همه بازیکنان وقتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند یعنی به آنها اعتماد داریم. همه در این مدت پیشرفت خوب و چشم گیری داشتند. 

وی درباره عملکرد داوران گفت: کار داوری آنقدر سخت است که نمی‌توان به راحتی در مورد آنها صحبت کنیم و نظر بدهیم. در این دو بازی خیلی خوب کار کردند شاید به جاهایی اختلاف نظر داشتیم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار