دهقانی: نباید امتیازات خانگی را از دست بدهیم

مربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: باید سعی کنیم از دیدارهای خانگی خودمان نهایت استفاده را ببریم و امتیازات کامل این دیدارها را کسب کنیم.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی بعدی این تیم با صبای قم اظهار کرد: تیم صبا  از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیبش بهره می برد و تاکنون توانسته نتایج خوبی را در لیگ شانزدهم کسب کند، اما با توجه به اینکه این دیدار در مشهد برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما باید سعی کنیم از دیدارهای خانگی خودمان نهایت استفاده را ببریم و امتیازات کامل این دیدارها را کسب کنیم.

 وی درباره بازیکنان جدید تیم سیاه جامگان گفت: آی تی سی موسی ترائوره بازیکن خارجی ما نرسید و به همین دلیل نتوانست برای ما به میدان برود، هرچند از سعید دقیقی توانستیم در این بازی استفاده کنیم و با حضورش در زمین توانست کمک زیادی به تیم ما کند.

دهقان درخصوص بازی مقابل گسترش فولاد افزود: نیمه اول این بازی را از دست دادیم، حریف مان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط برای ما عادی شد و توانستیم مالکیت توپ را به دست بیاوریم و خوب هم بازی کردیم در نهایت با یک پیروزی دلچسب این دیدار را پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم سیاه جامگان همچنین درباره نام جدید تیم سیاه جامگان تصریح کرد: هنوز هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و در ادامه مسابقات نیز با همان نام سیاه جامگان به میدان خواهیم رفت.

دهقان در پایان در خصوص صدور ITC موسی ترائوره و حضور این بازیکن مقابل صبا خاطر نشان کرد : ITC ترائوره تا بازی با صبا به دست ما می‌رسد و قطعاً در هفته ششم بدون هیچ مشکلی می تواند تیم را مقابل صبای قم همراهی کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.