ارومیه؛

توقیف یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق

یک دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق به ارزش 450میلیون ریال در ارومیه توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حسین صمدپور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو از محور پیرانشهر به ارومیه در حرکت است، ماموران این شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان ارومیه با تحقیقات لازم موفق شدند این خودرو را در محور اعلامی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کنند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودروی پژو توقیفی مقدار 479 ثوب البسه خارجی در مارکهای مختلف کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 450 میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ صمدپور افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی اضافه کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تامین امنیت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران اقتصادی محوری ترین برنامه نیروی انتظامی است و این کار مهم در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بسیار کارساز است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه همچنین گفت: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ارومیه ماموران به سرعت وارد عمل شدند و سارقی را که دارای سابقه سرقت بود، شناسایی کردند.

سرهنگ صمدپور افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس مخفیگاه متهم را شناسایی و سارق را به صورت نامحسوس در نظر گرفته و شب گذشته حین سرقت او را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به پنج فقره سرقت موتور سیکلت از شهرستان ارومیه اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به همراه سارق تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.