قزوین؛

مراسم دعای پرفیض عرفه

مردم مومن و خداجوی استان قزوین در فضایی مملو از ایمان و خشوع و به یاد ذکر دعای امام حسین (ع) در صحرای عرفات ، دعای عرفه را زمزمه و از درگاه الهی طلب استغفار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این مراسم امروز از ساعت 15 در 61 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار شد.

در شهرقزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س) و امامزاده حلیمه خاتون(ع) برگزار شد.

 در این مراسم در امامزاده حسین /ع/ که با بزرگداشت شهدای مظلوم منا عجین شده است حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین گفت:  دولت وهابی عربستان لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.

سال گذشته به علت بی کفایتی شجره ملعونه آل سعود و دلایل دیگری که به دلیل کارشکنی دولت عربستان همچنان ابعاد آن روشن نشده است، بیش از 7 هزار حاجی از کشورهای اسلامی مهاجر الی الله شدند که از جمله این حجاج، 465 نفر شهدای ایرانی هستند.

امسال هم حکام آل سعود با صد عن سبیل الله مانع حضور ایرانیان در مراسم حج و نیایش در سرزمین عرفات شدند.

مراسم دعای پرفیض عرفه و مراسم برائت از مشرکین همچنین امروز در کنار پیکر مطهر 2  شهید تازه تفحص شده و یک شهید مدافع حرم برگزار شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.