خوشنویس افغانستانی در محفل «دیدار آشنا»:

خلق آثار برتر و خستگی‌ناپذیری از شاخصه‌ استاد میرزایی است

خوشنویس افغانستانی گفت: خلق آثار برتر و پرکاری از خصلت‌های استاد میرزایی است و در کنار این فعالیت‌ها، به ترویج فرهنگ و هنر می‌پردازد.

خلق آثار برتر و خستگی‌ناپذیری از شاخصه‌ استاد میرزایی است
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اولین نشست از سلسله برنامه‌های تقدیر از نخبگان فرهنگی،هنری افغانستان با عنوان «دیدار آشنا» به منظور تجلیل از استاد «محمد مهدی میرزایی» خطاط افغانستانی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

«محمد حسین احمدی» استاد خوشنویسی و خطاط افغانستانی،با اشاره به اخبار ناگوار انفجار و بمب‌گذاری در زندگی‌های امروزی، عنوان کرد: در کنار این اخبار افرادی هستند که محبت، عشق و نشاط می‌آفرینند و این افراد با هنرشان معجزه می‌آفرینند.

استاد میرزایی و شاخصه‌های هنرمند افغانستانی

استاد خوشنویس افغانستانی با معرفی استاد میرزایی خاطرنشان کرد: اخلاق ایشان، فروتنی، تواضع، عشق به مردم و مهربانی است که از وی شخصیتی شاخص ساخته است و در بین همه هنرمندان افغانستان محبوب شده است.

وی با اشاره به دیگر ویژگی اخلاقی استاد میرزایی، گفت: خلق آثار برتر و پرکاری از دیگر شاخصه‌های وی است و در کنار این فعالیت‌ها استاد میرزایی به ترویج فرهنگ و هنر می‌پردازد که برگزاری هم زمان نمایشگاه‌ و ترویج فرهنگ و هنر کار دشواری است اما استاد میرزایی در این زمینه درخشیده‌اند.

 خستگی‌ناپذیری از شاخصه‌ هنرمند افغانستانی

احمدی تلاش و خستگی ناپذیری را از دیگر شاخصه‌ این هنرمند و خوشنویس افغانستانی ذکر کرد و اظهار داشت: عده‌ای در نیمه کار کار را رها می‌کند و دچار خستگی می‌شوند اما استاد میرزایی در اوج خستگی همچنان خوب می‌نویسند.

استاد خوشنویس افغانستانی در پایان ضمن تشکر از «شکیلا عالمی» همسر «محمد مهدی میرزایی» هنرمند افغانستانی گفت: خبرگزاری فارس در حوزه مهاجرین پیشتاز بوده است و نگاه ارزشی نسبت به موضوع مهاجرین و افغانستان داشته است، کمال تشکر و قدردانی از این رسانه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.