کرمان؛

آزادی21 مددجوی جرایم غیرعمد

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت : 21 مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط به مناسبت دهه ولایت از زندان های این استان آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛سید حجت الله موسوی قوام در نشست هیات مدیره ستاد دیه استان کرمان گفت : 71 مددجوی جرایم غیرعمد طی امسال از زندان های استان کرمان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه در پایان شهریورپارسال 54 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان آزاد شدند خاطرنشانکرد: شمار مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده تا پایان شهریور امسال به 100 نفر می رسد.

موسوی قوام تصریح کرد: 16 میلیارد و 566 میلیون ریال تعهد خیران را طی سال جاری و با برگزاری 16 جشن گلریزان در استان کرمان داشته ایم که تاکنون نیمی از این تعهدات وصول شده است.

وی یادآور شد: بیشترین مبلغ تعهد خیران در جشن گلریزان سال جاری در شهر کرمان بوده است.

موسوی قوام گفت: 200 مددجوی واجد شرایط جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند که از این تعداد 155 نفر ورودی سال جاری هستند.

وی با اشاره به کاهش قابل توجه بدهکاران دیه افزود: 15 مددجوی بدهکار دیه، 63 بدهکار مالی و 122 بدهکار مهریه و نفقه در زندان های استان کرمان حضور دارند.

موسوی قوام گفت: همچنین هزار و 860 نفر با 360 میلیارد و 573 میلیون ریال از ابتدای تاسیس ستاد دیه در استان کرمان تاکنون از زندان های استان آزاد شده اند.

وی به آزادی هزار و 160 نفر با استفاده از کمک های خیران در استان کرمان اشارهکردو افزود: در مجموع 503 مددجوی جرایم غیرعمد از محل پرداخت های ستاد دیه کشور از زندان های استان کرمان آزاد شده اند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانخاطرنشان کرد: 12 میلیارد و 477 میلیون و 307 هزار ریال از کمک های ویژه ستاد دیه به مددجویان جرایم غیرعمد از ابتدای تاسیس ستاد دیه در استان کرمان تاکنون پرداخت شده است.

وی یادآور شد: 81 جشن گلریزان در استان کرمان برگزار شده که 57 میلیارد و 300 میلیون ریال تعهد خیران حاصل شده و تاکنون 38 میلیارد و 900 میلیون ریال وصول شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار