ایلام؛

تضعیف نیروهای مسلح زمینه طمع ورزی دشمنان

تضعیف نیروهای مسلح و کاهش هزینه های دفاعی کشور راه را برای تهاجم و دست درازی دشمنان فرصت طلب و کینه توز هموار می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اعلام کرد: فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: صدام با بررسی وضعیت دفاعی و نظامی ایران پس از انقلاب به ایران حمله کرد اکنون هم در صورت تضعیف قدرت نظامی و دفاعی کشور دشمنان اگر احساس کنند توان حمله به ایران را دارند، از این کار دریغ نمی کند.

سردار سید صادق حسینی گفت: اگر ایران دارای اقتدار و جایگاه قدرتمندی در جهان است به برکت خون شهدا و دلاوری رزمندگانی است که با آمادگی کامل جان و سلامتی خود را برای آزادی این مملکت فدا کردند و ما نیز اکنون باید همچون سال های جنگ از نظر روحی، روانی، تجهیزاتی و دفاعی آماده باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با اعلام اینکه داشتن تجهیزات و توان دفاعی برای هر کشوری لازم و ضروری است، اافزود: قیاس نظامی و اقتصادی ایران با کشورهایی چون ژاپن و آلمان اشتباهی بزرگ است چرا که همین کشورها هم اکنون فاقد ارتش نظامی و دفاعی بوده و مامنی برای پایگاه های نظامی آمریکا هستند.

حسینی اظهارکرد: اگر داعش و دیگر گروه های تروریستی و تکفیری اکنون در جنگ های نیابتی در کشورهای منطقه جولان می دهند و قدرت و جرات ورود به کشور ایران را ندارند به سبب وجود رهبری حکیم، مردمی آگاه و در صحنه و توان بالای دفاعی و رزمی این سرزمین است.

وی ادامه داد: ما باید این اقتدار، یکپارچگی و وحدت را حفظ کرده و با پرهیز از تضعیف توان نظامی و دفاعی ایران، با تاسی از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیش از گذشته برای اعتلای انقلاب اسلامی در منطقه و جهان تلاش کنیم.





انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، سپاه ، تضعیف ، نیرو ، مسلح ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.