دست نشان:نقاط ضعف تیم را بررسی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:تمرینات تیم را عصر امروز شروع می کنیم و به منظور بررسی نقاط ضعف تیم فیلم بازی با نفت تهران را بررسی می کنیم.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:امروز ساعت 8 عصر تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت را در  ورزشگاه پیروز آبادان برگزار خواهیم کرد و فیلم بازی با تیم فوتبال نفت تهران را برای بازیکنان می گذاریم تا نقاط ضعف تیم را بررسی کنیم و در عین حال بازیکنان به اشتباهاتی که انجام داده اند پی ببرند.

وی در خصوص علت شکست تیم صنعت نفت در مقابل نفت تهران و روحیه بازیکنانش افزود:  باید بپذیریم که شکست ناپذیر نیستیم و یاد بگیریم که در مقابل حریفان بازی کنیم و با ادامه تمرینات  درس عبرت بگیریم تا برای بازی بعدی به نتیجه دلخواهمان با تلاش و همبستگی دست پیدا کنیم .

گفتنی است؛تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ شانزدهم اولین شکستش در مقابل نفت تهران در هفته پنج لیگ بود پیش از این تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم های صبای قم،سپاهان،تراکتور سازی،استقلال تهران بازی کرده بود و چهارم جدول شده و در مجموع 8 امتیاز کسب کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار