پیامک‌های دریافتی1395/06/21

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم ویکم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


4303....0912:سلام ..درباره افزايش روز افزون مگس سفيد كه براي افراد مختلف به ويژه كودكان خطرناك است و مسئولان شهرداری نسبت به آن بي تفاوت هستند (طبق معمول) صحبت كنيد تا شايد فكري به حال اين موجودات بكنند.با برچسب زرد رنگ که نمیتوان پیشگیری کرد..راه رفتن تو تهران سخت شده
نريمان از تهران

2871....0912:با عرض سلام مدتي است شهرداري منطقه 15 تهران جهت احداث پمپ بنزين قسمت وسيعي از فضاي سبز و تعداد زيادي از درختان واقع در بلوار شاهد پشت فرهنگسراي خاوران روبروي سالنهاي تئاتر پرديس نبش نصر5 را قطع نموده است با توجه به نزديكي و مجاور بودن اين جايگاه به مجتمعهاي مسكوني(كمتر از 5متر) و خطري كه اين جايگاه از لحاظ آلودگي تنفسي و امنيتي براي ساكنين ايجاد مي كند با توجه به شكايت ساكنين محله ،شهرداري و ارگانهاي ذيربط هيچگونه همكاري بعمل نمي آورند لذا از شما رسانه محترم تقاضا دارم پيگير اين امر باشيد ...

3500...0901:سلام.برای جلوگیری ترافیک و آلودگی هوا طرح زوج وفرد باین صورت باشه که خانمها روزهای زوج از ماشین استفاده کنند آقایون روزهای فرد.. دیگه تک سوار هم نیست و1 بار در هفته هم همه با چرخ یا پیاده روی اجرا بشه برای سلامتی و حل ترافیک..پیگیری کنید.

6343...0936:سلام لطفا در مورد اخذ شهریه دانشگاهاه های علوم پزشکی از دانشجویان متقاضی انتقالی و مهمانی که نیاز به انتقال دارند اما سه شرط لازم را ندارند و توانایی مالی نیز ندارند گزارش تهیه کنید و از مسئولان پیگیری نمایید.واقعا ناعادلانست.

2867...0914:با سلام خدمت شما ازشما درخواست میکنم یک گزارش درباره این شرکت های هرمی بازاریابان ایرانیان زمین تهیه کنید...

4622....0938:بلیت اتوبوس ۲۰ درصد گران شد
همزمان با دور دوم سفرهای تابستانی نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری ۲۰ درصد افزایش یافت، برای دومین بار است که طی سال جاری قیمت بلیت اتوبوس‌های برو...عاجزانه خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری کنید،من دانشجو هستم،هزینه هام همین الآن به قدر کافی زیاد هست،دیگه وای به اینکه اتوبوس گرون بشه..

9082...0912:سلام متاسفانه اکثر رستورانها و تهیه غذاها از رنگ زغفران به جای زعفران استفاده میکنن و سازمان غذا و دارو موضع خودش رو در این مورد به طور رسمی تا به حال بیان نکرده با توجه به اینکه اکثر کسایی که شاغل هستن هر روز از این غذاها استفاده میکنن این شائبه ایجاد شده که مصرف مدوام و هر روز این ماده رنگی میتونه در درازمدت سلامتی افراد رو به خطر بندازه لذا خواهشا یه گزارشی در این مورد تهیه کنید و موضع رسمی وزارت بهداشت رو در این مورد جویا بشید

0139...0916:سلام چرا بیست روزه سرعت اینترنت رو کاهش دادن اینترنت الان دچار اختلاله و حتی کوچکترین و کم حجم ترین ویدئوها دانلود نمیشن لطفا رسیدگی کنید.

3178...0930:چرا افغانيها در جاده هاي بندرلنگه بدون مدرك رانندگي ميكنن قانون كجاست .؟؟ راهنما و رانندگي كجاست. شما اين مشكل رو سوژه كنيد متشكرم.

5019...0912:سلام بيمارستان شهيد لواساني صبح به صبح هر روز برقهاشون قطع هستش يعني يه قشري كه ندارن برن بيمارستانهاي خصوصي بايد اينجوري اذيت بشن ..ماهايي كه قبلاً پول بيمه داديم بايد اينقدر عذاب بكشيم...پیگیری کنید.

4436...0990:سلام چرا درحادثه تصادف منجربه جحر و یا کشته شدن راننده که بیگناه است وسیله او را به پارکینگ میبرند و پول پارکینگ هم باید بدهد ؟//پیگیری کنید.

3933...0916:بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام می خواستم بگم برند های ایرانی در تمام محصولات مانند لوازم خانگی ، تحریر ، غذایی و...... را در تلویزیون و اخبارتان از طریق بستن گزارش به مردم بگید واقعا خیلی ها نمی دانند در سایت بزنید.و برند های خارجی را معرفی کنید تا نخریم. ممنون. خدا قوت.

9463...0919:گزارشی که از گرانی اجاره مسکن پخش کنید..گزارشهای پخش شده  جز دامن زدن به گرانی اجاره هیچ دردی ازمستاجران دوا نمیکند ..

1355...0912:سلام دهداری تنگه واشی برای هر خودرو 7000 تومان ورودی دریافت میکند اما حتی یک سرویس بهداشتی آماده بکار تاسیس نکرده، جمع آوری زباله انجام نمیشود. این پول برای چه دریافت می گردد؟؟پیگیری کنید.

1466...0911:باسلام لطفا درمورد افزایش ناگهانی هفتاد درصدی قیمت ذرت گزارش تهیه فرمایید و از دست اندرکاران توضیح بخواهید

7302....0915:سلام لطفا پیگیری کنید ام اس دارم آمپول ربیف استفاده میکنم در ماه پانزده عدد قیمت با دفترچه خدمات درمانی هشتصدوهشتادوچهار هزارتومان می شده این ماه یک میلیون صد و هفتاد ودو هزار شده 270هزار بیشتر بیمه خدمات درمانی درصد حمایت کمتر کرده.بامری هستم ازسیستان وبلوچستان

1201...0919:سلام اقا به بيمارستانها بگوييد اين مردم به اندازه کافي گرفتاري دارند ، امروز دربيمارستان اميراعلم قسمت اورژانس به مردم التماس ميکرد که براي ايشان کارت بکشند زيرا مسئول صندوق پول نقد قبول نميکرد اين تازه مد شده ...پیگیری کنید.

5156....0903:باسلام شهریه دانشجویان دکتری پیام نور بی سر وصدا برای همه دانشجویان ارشد و دکتری حتی دانشجویان قدیمی هم افزایش یافته لطفا بررسی کنید ...

0524...0911:باسلام بنده چند ماه در نوبت وام ازدواج در پست بانک بودم که پس ازاین مدت ومعرفی به شعبه،پست بانک از ارائه خدمات به بنده سر باز میزند ...پیگیری کنید.

2916...0936:سلام،خواهش میکنیم به دانشگاه انقلاب اسلامی حتما سر بزنید و درمورد ندادن خوابگاه به دانشجویان دلیل بخواهید،یافت آباد میدان معلم

4835...0912:با سلام.لطفا به پرونده کم فروشی و در اصطلاح دزدی اپشن و قطعات خودرو در شرکت خودرو ساز سایپا رسیدگی کنید.در زمان ثبت نام برای جذب مشتری طی کاتالوگ منتشره خودروی با شرایط اعلامی معرفی و پول از مشتری اخذ ولی متاسفانه در زمان تحویل خودرو با کسر برخی اوپشن ها و گاها حذف برخی قطعات ایمنی خودرو مانند دایاق پشت سپر ،خودرو تحویل میگردد.این موضوع در خصوص خودرو برلیانس H230 قابل مشاهده است.خواهشا رسیدگی کنید.

1022...0911:سلام لطفا در خصوص هزینه های سنگین نازایی برای جوانانی که بچه ندارن و بیمه ها نیز حمایت نمیکنند گزارش تهیه کنید

0426...0937:سلام در جاده چالوس یه امامزاده هست که معروفه به سپه سالار . جدیدا" راه ورودی به روستای مشرف به این مکان زیارتی رو خود روستایی ها بستن ورودی میگیرن و اگر ندی حق ورود نداری ...پیگیری کنید.

3197...0919: امام تا میدان شهید زین الدین شهر قم همه درختان کاج با قدمت چند ده ساله یکی یکی عمدا خشک و بعد بریده می شود . واقعا این هست حمایت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی تا کی شعار... پیگیری کنید.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار