اردبیل؛

نماز عید قربان در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در روز عید قربان در امامزادگان و بقاع متبرکه منتخب اقامه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت السلام اکبر قیامی افزود: برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان از مهمترین برنامه های فرهنگی این هفته امامزادگان و بقاع متبرکه استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روز عرفه روز نیایش به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در روز عید قربان در امامزادگان و بقاع متبرکه منتخب اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام قیامی با تاکید بر اینکه همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ویژه برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در 27 بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که تبیین جایگاه امامت و ولایت فقیه از منظر ائمه معصومین (علیهم السلام) از مهمترین اهداف این برنامه معنوی است، خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف فراهم کردن بصیرت و افزایش تفکر ولایی و بنیش سیاسی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان همراه با تعمیق اعتقادات و ارتقا سطح معرفتی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.