بجنورد؛

آمادگی 71مرکز نیکوکاری در روز عیدقربان

71مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی برای دریافت نذورات مردم در عید سعید قربان آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل کمیته امداد استان گفت:به‌منظور احیای سنت‌های حسنه الهی وکمک به محرومان طرح جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان را هر ساله در دست اجرا داردکه در همین راستا مراکز نیکوکاری با همکاري این نهاد سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری کرده است.

عباس اهرابی درباره نحوه مشارکت مردم و خیران در روز عید سعید قربان در کمک رسانی به نیازمندان، گفت: امسال در هر شهرستان به صورت متمرکز یک پایگاه مستقر خواهد شد که حجاج ومردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.

وی با بیان اینکه هموطنان خیر استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد، تصریح کرد: مردم نوع دوست و نیکوکار استان همچنین می‌توانند برای واریز وجوهات نقدی خود از طریق شماره حساب(۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰) نزد بانک مسکن اقدام به مشارکت در این کار خیر کنند.

وی خاطرنشان کرد:علاوه بر این مردم جهت سهولت در ارایه کمک های خود به محرومان، با شماره تلفن ۳۲۲۶۳۰۳۱ تماس گرفته و نسبت به نذورات خود اطلاع رسانی کنند تا امدادگران در اولین فرصت برای تحویل نذورات وکمک ها به درب منازل خیران وحجاج مراجعه ونسبت به دریافت نذورات اقدام کنند.

وی به سایر اقدامات کمیته امداد در جهت جمع آوری کمک های مردمی اشاره وخاطر نشان کرد: امسال همچنین برای سهولت در خدمات رسانی به محرومان بیش از ۲۱ هزار کیسه پلاستیک بین خیران استان توسط مراکز نیکوکاری در حال توزیع است که در روز عید قربان جمع آوری می شود و کمک های آن در اختیار نیازمندان همان محله قرار می کیرد..

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه سال گذشته در عید قربان بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیره نقدی جمع آوری شد، گفت: انتظار می‌رود امسال نیز با حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکار استان این کمک‌ها افزایش بیشتری یابد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.