لرستان؛

برگزاری مراسم دعای عرفه در بیش از ۵۰ نقطه لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مراسم دعای عرفه در بیش از ۵۰ نقطه استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری مراسم دعای روز عرفه در استان لرستان گفت: مراسم دعای عرفه در بیش از 50 نقطه استان لرستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این مراسم در مراکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان و مکان‌هایی که روحانی مستقر است برگزار می‌شود افزود: مراسم دعای عرفه فردا ساعت 15:30 دقیقه در مصلی الغدیر خرم‌آباد با حضور یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده برگزار می‌شود که تجدید بیعتی با شهدا است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه گرامی داشت برپایی دعای عرفه تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرهنگ ماندگار قیام کربلا است گفت: گرامی داشت یاد و نام شهدای منا و تجدید بیعت با شهدا پیام‌های این روزبه شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان افزود: مردم شهرستان خرم‌آباد و بروجرد هم‌زمان با روز عرفه میزبان پیکر دو شهید تازه تفحص شده هستند.

مرادی افزود: 114 شهید گمنام دفاع مقدس تفحص شده که مردم شهرستان خرم‌آباد و بروجرد در روز عرفه میزبان دو آلاله گمنام هستند.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان گفت: مراسم استقبال شهید گمنام در شهرستان خرم‌آباد فردا از ورودی شهر به سمت 60 متری انجام و پیکر مطهر این شهید در مصلی الغدیر خرم‌آباد قرار می‌گیرد.

وی افزود: مراسم معنوی دعای عرفه با حضور شهید گمنام انجام و پیکر این شهید بعد از برگزاری مراسم برای انجام تست‌های شناسایی به تهران منتقل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار