اهواز؛

انجام آزمون های استاندارد روی نمونه های دریافتی در خوزستان

مديرکل استاندارد و تحقيقات صنعتی خوزستان گفت: بيش از 80 هزار آزمون امسال روی نمونه های دريافتی در خوزستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتي زاده مديرکل استاندارد و تحقيقات صنعتی خوزستان بیان کرد: از ابتداي  امسال تاکنون  88 هزار و 127 مورد آزمون بر روي نمونه هاي دريافتي از واحدهاي توليدي، واحدهاي صنفي، محموله هاي صادراتي و وارداتي  تعيين تعرفه گمرکي و ساير قسمت ها انجام شده است.

وی با بيان اينکه اين آزمون ها توسط آزمايشگاه هاي اداره کل و آزمايشگاه هاي همکار تائيد صلاحيت شده انجام شده است افزود: بر اساس نتايج به دست آمده 14 هزار و 84 نمونه قبول و 349 نمونه نيز مردود و مغاير با استانداردهاي ملي مربوطه بوده است .

دهدشتی زاده از صدور 6 گواهينامه تائيد صلاحيت براي آزمايشگاه هاي همکار، تمديد 27 و نيز تعليق يک گواهينامه خبر داد و گفت :  49 مورد بازرسي از آزمايشگاه هاي همکار در اين مدت انجام شده است .

مديرکل استاندارد و تحقيقات صنعتي  خوزستان  اظهارداشت : اين اداره کل داراي 27 آزمايشگاه تخصصي بوده و 92 آزمايشگاه همکار نيز توسط اين اداره کل تائيد صلاحيت شده اند که توان انجام آزمون بيش از 650  استاندارد در زمينه هاي مختلف از جمله غذايي، کشاورزي، شوينده ها، لوازم بهداشتي، مصالح ساختماني، فرآورده هاي نفتي و وسايل نقليه  را دارند .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.