نوجوانان، در معرض خطر آسیب های اجتماعی/ برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس

رییس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهر تهران گفت:دانش آموزان برای پیشگیری از هرگونه آسیب اجتماعی باید سفیران پیشگیری در مدارس ومحله خود باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛قاسم منوچهری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران  در دومین اردوی دانش آموزی همیاران شهر تهران که صبح امروز در اردوگاه شهید چمران درحال برگزاری است اظهارداشت: اولین دوره اردوی دانش آموزی همیاران شهرتهران در سال ۱۹۳برگزار شد که با پیگیری توانستیم دوره دوم این اردو را امسال بامحوریت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شهر تهران برگزار کنیم.

منوچهری بابیان اینکه مخاطبین سفیران پیشگیری در این اردو نوجوانان هستند ابراز داشت: نوجوانان بیشتر در معرض خطر آسیبهای اجتماعی همچون مصرف سیگار ، بی نمازی ، بد حجابی  و غیره هستند از این رو کارگاه های آموزشی ،فرهنگی و ورزشی با همین عناوین برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی بیان کرد: دومین دوره اردوی دانش آموزی سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور محمدی معاونت  تربیت بدنی  اداره کل آموزش و پرورش ،معلمان  و دانش آموزان مدارس شهر تهران درحال برگزاری است.

در ادامه محمدی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران درباره برگزاری اردوی دانش آموزی تسریع کرد : پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین بحث در مدارس است به همین دلیل در این اردو از ظرفیت دانش آموزان برای اجرای کارگاه های آموزشی پرداخته می شود. 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران بابیان اینکه آشنایی با آسیب ها و مفاهیم آن از مهمترین اهداف برگزاری این اردوست ابراز داشت : دانش آموزان در این اردو بامفاهیم و انواع آسیب های اجتماعی آشنا و مهارت های لازم را کسب می کنند و به عنوان مسؤلان پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس و محله همیار وزارت آموزش و پرورش هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار