محمدیان

پا به پای فدراسیون جهانی استعدادیابی می کنیم

نائب رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: این فدراسیون قصد دارد پا به پای فدراسیون جهانی در بحث جذب ورزشکاران پیوند و استعدادیابی فعالیت کند.

پا به پای فدراسیون جهانی استعدادیابی می کنیمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران جوان لیلا محمدیان نائب رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با جلسه فنی برگزار شده در این فدراسیون گفت: یکی از برنامه هایی که فدراسیون بیماران خاص در دست اقدام داشت، تشکیل کمیته فنی بود که بتواند برنامه های اردوها را تنظیم کند. فدراسیون جهانی بیماران خاص اعلام کرده است که مسابقات جهانی را در 15 رشته برگزار خواهد کرد. فدراسیون بیماران خاص، در حال ارتقاء رشته است و تصمیم دارد پا به پای فدراسیون جهانی در بحث جذب ورزشکاران پیوند و استعدادیابی کار کند. این نگرش ها در نشست برگزار شده، با اقبال خوبی رو به رو شد و به یک نقطه نظرهایی رسیدیم که در پایان مسابقات قهرمان کشور که در کیش در حال برگزاری است، به یک جمع بندی کامل می رسیم و رشته ها را اعلام می کنیم.
وی، در پاسخ به این پرسش که شما برای افزایش تعداد رشته ها، چه برنامه هایی را در نظر گرفته اید، بیان کرد: یکی از رشته هایی که مد نظر داریم، رشته پتانگ است که زیر مجموعه بولینگ بیلیارد است. ما یک بانو از استان فارس داریم که دارنده مدال نقره مسابقات آرژانتین در این رشته است. مسابقات انتخابی برخی رشته ها را شاید نتوانیم برگزار کنیم و مستقیم نفرات را وارد اردو کنیم.
محمدیان ادامه داد یکی دیگر از رشته های مد نظر ما، اسکواش است که 4،5 نفر از مخاطبین مان را انتخاب کرده ایم؛ بنابراین مسلماً برای آنها مسابقه انتخابی نخواهیم گذاشت. 
نائب رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پاسخ به این پرسش که آیا شما با هیئت های استان ها هم برای شناسایی استعدادها، هماهنگ کرده اید، تصریح کرد: کمیته مسابقات، اطلاعیه هایی را به رؤسای هیئت های استان ها ارسال کرده است که استعدادها را به فدراسیون معرفی کنند؛ خوشبختانه در این جریان همکاری همه رؤسا را شاهد بودیم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار