مشهد؛

شناگر مشهدی به مقام هشتم پارالمپیک رسید

شناگر مشهدی در رقابت های روز نخست بازی های پارالمپیک 2016 ریو به مقام هشتم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاهین ایزدیار در نبرد با هفت شناگر از کشورهای چین، اوکراین (۲ شناگر)، آفریقای جنوبی، هلند، استرالیا و کانادا رکورد یک دقیقه و 10 ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه را به ثبت رساند و در مجموع هشتم شد.

وی در مرحله مقدماتی باثبت رکورد یک دقیقه و 9 ثانیه و 63 صدم ثانیه از بین ۱۴ شناگر ماده 100 متر قورباغه جواز حضور در فینال را بدست آورده بود.

این شناگر مشهدی در گفتگو با خبرنگارما گفت: کسب مدال کار سختی است متاسفانه رکورد مقدماتی ام رانتوانستم تکرار کنم این برایم خیلی خوب نیست، اما خوشحالم که توانستم رکوردم را بزنم و سه ثانیه آن را ارتقا دادم.

شاهین ایزدیار ادامه داد: با امکاناتی که در ایران برای شنا وجود دارد فکر می کنم رکورد خوبی به جا گذاشتم.

وی افزود: شناگر آفریقای جنوبی رکورد خوبی زد و توانست اول شود گرچه موفق نشد رکورد جهان را بزند.

این شناگر مشهدی گفت: من استارت خوبی داشتم، اما در ادامه عقب ماندم و دلیلش هم این بود که ما مسابقات مقدماتی و فینال را تجربه نکرده ایم؛ از طرفی من ظهر اصلا نتوانستم بخوابم و این برعملکردم تاثیر منفی داشت.

ایزدیار اظهارداشت: ما به مسابقات کمی اعزام می شویم و از لندن تا این مسابقات من کلا در دو مسابقه شرکت کردم در حالی که همه کشورها در سال دو تا سه مسابقه شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه این ضعف بزرگی برای شنا ی ما است، افزود:. فردا در 50 متر کرال سینه مسابقه دارم و امیدوارم بتوانم به فینال برسم، رسیدن به فینال کار بزرگی است چون حساسیت ها بسیار بالا است و در صدم ثانیه همه چیز تغییر می کند

در این ماده نمایندگان آفریقای جنوبی اکراین وهلند به مدال های طلا نقره وبرنز رسیدند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار