تلاش مذبوحانه داعش برای درهم شکستن پایداری مردم دیرالزور

عناصر داعش برای درهم شکستن پایداری مردم دیرالزور، به حملات خمپاره‌ای و موشکی خود ادامه می‌دهند، اما این اقدامات راه به جایی نبرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از المیادین، منابع نظامی سوری اعلام کردند: جنگنده‌های سوری مواضع تروریست‌ها داعش را در حومه دیرالزور هدف قرار دادند.

این منابع بیان کردند: نیروی هوایی سوریه، مناطق جفره، حطله، اطراف کوه ثرده، بغیلیه، شمال غرب تپه بروک از شرق فرودگاه نظامی، هدف قرار دادند. بر اثر این حملات، تلفات و خسارات سنگینی به تروریست‎‌ها وارد شد.

منابع سوری افزودند: یگان توپخانه ارتش سوریه، ضربات مهلکی به مواضع تروریست‌های داعش در مناطق حویقه، رشدیه، حمیدیه، عرفی و صناعه وارد کرد.

در حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه، شماری کشته و زخمی شدند و خمپاره اندازهای تروریست‌ها منهدم شد.

بیش از دو سال است که داعش مناطق مسکونی در دیرالزور را به محاصره درآورده است و با خمپاره و موشک، منازل شهروندان را هدف قرار می‌دهد. داعش تلاش مذبوحانه‌ای برای شکست پایداری مردم شهر دیرالزور انجام می‌دهد. حملات داعش تاکنون کشته و زخمی هایی هم داشته است. در آخرین حملات تروریست‌های داعش به مناطق جوره و قصور در دیرالزور، بیش از 35 گلوله به این دو منطقه از سوی تروریست‌ها شلیک شد.

این در حالی است که ارتش سوریه از زمین و هوا، مواضع گروئه تروریستی داعش را در حومه شرقی حمص نیز هدف قرار داده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
اول از همه خسته نباشید میگم به مداغعان حرم دوستان اینا مث سگ هستن فقط میخان مردم رو بترسونن دیدن هر جا انفجار اتفاق میوفته داعش گردن میگیره چون میخاد مردم روببترسونه لباس سیاه اونا هم برای ترسوندن مردم هستش
آخرین اخبار