یوسفی: فراکسیون ورزش مجلس پیگیر فساد در فوتبال است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث های مختلفی درباره ورزش در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود اما فراکسیون ورزش به صورت جدی موضوع فساد در فوتبال را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز درباره حضور در ورزشگاه تختی در دیدار نفت تهران و صنعت نفت آبادان، گفت: به ورزشگاه آمدم تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم و شرایط لیگ برتر را زیر نظر داشته باشم. امیدوارم فراکسیون ورزش مجلس بتواند تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع فساد در فوتبال ادامه داد: کمیسیون مربوطه باید در این مورد صحبت کند. بحث‌های مختلفی پیش می‌آید و این بحث‌ها دلیل کم رنگ شدن موضوعات دیگر نیست. اقداماتی انجام شده و در نهایت کمیسیون مربوطه باید پاسخگو باشد.

یوسفی درمورد شرایط تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: مالکان این باشگاه به مشکلات قانونی و مالی خورده‌‌اند. با گروه صنعتی فولاد و بانک ملی مذاکراتی انجام شده و مبلغی هم واریز شده است. امیدوارم مشکلات این باشگاه هم زودتر رفع شود تا بتواند بازهم به دوران اوج خود بازگردد.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره احتمال واگذاری مدافع عنوان قهرمانی لیگ به یکی از اپراتورهای مخابرات خاطرنشان کرد: مسئولان دنبال حامی مالی هستند و قدم‌های خوبی هم برداشته‌اند. بحث واگذاری مطرح نیست و فقط می خواهند با جذب اسپانسر به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار