دايى: بازى حساسى را برديم/ بعضى ها سنگ لاى چرخ تيم نفت مى گذارند

سرمربى تيم فوتبال نفت تهران با تقدیر از بازی شاگردانش گفت:دیدار بسیار سخت و حساسی را از نفت آبادان بردیم.

دايى: بازى حساسى را برديم/ بعضى ها سنگ لاى چرخ تيم نفت مى گذارندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، على دايى در نشست خبرى پس از بازى با تيم نفت تهران اظهار كرد: نيمه اول بازى نسبت به نيمه دوم بهتر بوديم و مالكيت توپ را در اختيار داشتيم و شناخت خوبى از حريف خود پيدا كرديم و در نهايت سه امتياز اين بازى حساس را گرفتيم. 

وى در ادامه عنوان كرد: از امشب بايد خودمان را براى بازى بعد آماده كنيم و هدفمان اين است كه در در دو بازى باقيمانده نتايج خوب گرفته و به تعطيلات برويم. 

دايى بيان كرد: اردوى خوبى در اردبيل برگزار كرديم و پانزده جلسه تمرينى را در طول ٩ روز برگزار كرديم. بازيكنان فشار زيادى تحمل كردند اما همين اردو باعث شد كه از لحاظ بدنى در اين بازى خوب باشيم. به هر حال برترى خود را به حريف ديكته كرديم و به پیروزی رسيديم. 

سرمربى نفت تهران درباره تعطيلات ليگ برتر گفت: تيم ما تلفيقى از با تجربه ها و جوانان است و با برد در اين بازى فاصله مان با تيمهاى بالاى جدول را كاهش داديم. همه سعى مان را مى كنيم كه نتايج آبرومند بگيريم و این اتفاق دور از دسترس نيست. 

وى درباره اينكه شرايط مالى تيم نفت تهران بهتر شده است، تصريح كرد: شرايط امسال تيم ما نسبت به سال هاى قبل فرق دارد و مالكيت باشگاه هنوز مشخص نيست. ما هنوز مشكل داريم و برخى ها دوست ندارند تيم نفت به آرامش برسد و به نوعى سنگ لاى چرخ تيم مى گذارند.

سرمربى تيم نفت تهران درباره بازى بعدى خاطر نشان كرد: به طور حتم همه بازي ها در داخل و خارج از خانه سخت است و جاى اشتباه نداريم. ما از همين امشب خود را براى بازى بعدى آماده مى كنيم تا مسيرمان هموار شود. با هدف برد در همه بازي ها به زمين مسابقه مى رويم وبه كادرفنى و بازيكنان اعتماد کامل دارم و به طور حتم نتايج مدنظر را كسب مى كنيم . 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار