شیراز؛

رونمایی از 12 کتاب در هفته دفاع مقدس در شیراز

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس از رونمایی از 12 کتاب شعر، پژوهش و خاطره همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا قیصری مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس گفت: 7 کتاب از این مجموعه خاطره، 4 کتاب پژوهشی با موضوعات پژوهش در شعر، طنز و ادبی و یک کتاب هم در زمینه عکس است.
وی افزود: کتاب از خسرو شیرین اثر مجید ایزدی به روایتی از زندگی شهید عبدالقادر سلیمانی، تک فریب اثر مجید ایزدی، پشت آن سودهای دود اثر ذبیح‌ الله یزدانپرست و کتاب، ستاره دنباله‌دار اثر مریم شیدا در قالب خاطره منتشر می‌شود.
قیصری افزود: کتاب روایان کوچ و عروج اثر ساجده تقی‌زاده، کتاب اصحاب آفتاب اثر عبدالرضا کوهمال و کتاب شیر بازی دراز اثر میثم محمدی از دیگر کتاب‌هایی است که در قالب خاطره منتشر می‌ شود.
او با بیان اینکه 4 کتاب در قالب پژوهش است، خاطرنشان کرد: کتاب خنده‌ های عمل نکرده اثر عبدالرضا قیصری پژوهشی درباره طنز و شوخ طبعی در خاطره نوشته‌ های دفاع مقدس، کارنامه سی ساله داستان نویسی پایداری استان فارس اثر زهرا اکبری پژوهشی ادبی و زخم واژه ‌های مکرر، اثر فاطمه فاضلی پژوهشی در شعر دفاع مقدس است.
قیصری ادامه داد: آبی همچون خلیج فارس از دیگر کتاب‌ های پژوهشی بنیاد است که به تاریخ شفاهی محمدعلی شیخی می ‌پردازد و میثم محمدی کار تدوین و نگارش آن را به عهده داشته است.
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس تصریح کرد: کتاب آبادی سرداران کتاب عکسی است که به شهدای سلطان آباد پرداخته است و همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌ شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.