پیام شیخ سلمان به نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتسال

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی برای 5 نماینده آسیا ،از جمله ایران، در جام جهانی فوتسال کلمبیا آرزوی موفقیت کرد.

رقابت های جام جهانی فوتسال جهان از روز شنبه در کلمبیا آغاز خواهد شد و از آسیا تیم های ایران،ازبکستان،استرالیا ،تایلند و ویتنام در این رقابت ها حضور دارند.
شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز این رقابت ها با ارسال پیامی به نمایندگان آسیا،برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
در این پیام شیخ سلمان گفت: "همه تیم های ما در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان نشان دادند که فوتسال در آسیا  در حال رونق گرفتن است و اکنون آنها خود را  در برابر بهترین تیم های جهان که در کلمبیا گرد آمده اند، خواهند آزمود.

سرعت بالا، مسابقات  جذاب و گل های خیره کننده در بازیهای قهرمانی فوتسال آسیا در اوایل سال جاری، نشان داد که  فوتسال  همچنان در پرورش بازیکن نقش دارد. من مطمئن هستم در کلمبیا شاهد نمایش بهتری خواهیم بود.
 این مسابقات برای دو  تیم ازبکستان و ویتنام که  برای اولین بار در جام جهانی فوتسالرقابت خواهند کرد، به یاد ماندنی خواهد بود. من برای هر پنج تیم آسیایی آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن هستم که آنها با سبک عالی، تکنیک و  روح ورزشکاری و همچنین غرور و افتخار نماینده شایسته ای برای آسیا خواهند بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار