خسروی:ویلیامز داور بازی ازبکستان و ایران نیست

کارشناس داوری کشورمان گفت: تا زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا، بنیامین ویلیامز را برای قضاوت دیدار ازبکستان و ایران معرفی نکرده، نباید در مورد آن صحبت کرد.  

خسروی: ویلیامز داور بازی ازبکستان و ایران نیست به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی خسروی در برنامه ورزش و مردم درباره قضاوت بنیامین ویلیامز استرالیایی در دیدار ایران و ازبکستان، گفت: انتخاب بنیامین ویلیامز برای دیدار ایران و ازبکستان را تکذیب می کنم. هیچ منبع رسمی این خبر را اعلام نکرده است. این که وی به سفارت ازبکستان در استرالیا رفته دلیلی برای انتخابش به عنوان داور بازی ایران و ازبکستان نیست.

وی افزود: AFC هیچ وقت 40 روز قبل از بازی نام داور را اعلام نمی کند. بنیامین ویلیامز پس از جام ملتهای آسیا و حتی در یک سال اخیر بازی بزرگی را قضاوت نکرده است. بر همین اساس عقل سلیم حکم می کند که به هیچ عنوان وی را داور بازی بعدی ایران ندانیم.  اگر یک مقام رسمی یا یک سایت معتبر خارجی این خبر را اعلام می کرد، باید به آن اعتنا می کردیم.

خسروی با اشاره به این که فدراسیون فوتبال ایران قدرت تغییر تیم داوری را ندارد، اظهار داشت: اگر  فرض  کنیم بنیامین ویلیامز به عنوان داور انتخاب شده است، هیچ مقامی در فدراسیون یا کارلوس کی روش نمی تواند این داور را تغییر دهد. همان گونه  که هیچ یک از مسئولان تراکتورسازی و پرسپولیس نمی توانند اعتراضی به انتخاب اشکان خورشیدی برای بازی فردا 2 تیم داشته باشند. 

وی درباره انتخاب "هانی بلان" قطری به عنوان معاون کمیته داوران AFC گفت: رئیس کمیته داوران AFC یک چینی است و آن قطری معاون است. وظیفه ما نیست که به چیدمان داوری کاری داشته باشیم. ما باید در کمیته داوران آسیا کرسی داشته باشیم. کرسی های قبلی خود را سوزاندیم . برای راضی کردن همه 3 نفر را به کمیته داوران آسیا معرفی کردیم اما نتوانستیم کرسی به دست آوریم. 

پیشکسوت داوری کشورمان تصریح کرد: از کی روش درخواست می کنم آرامش بیشتری به تیم ملی بدهد و بحث داوری را به فدراسیون فوتبال بسپارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار