سری جدید مسابقه «مشاعره» و «فرصت برابر» در شبکه آموزش

«مشاعره» از جمله برنامه های مطرح در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با رویکرد توجه به زبان فارسی و ترویج آن است.

حامد مخبر مدیر گروه شبکه آموزش در خصوص  رویکرد برنامه‌های گروه آموزش رسمی شبکه آموزش سیما به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: رویکرد این گروه فرصت سازی برابر آموزشی در سراسر کشور است. موضوعات اصلی برنامه ها بر اساس اولویت های اسناد بالادستی علمی کشور به خصوص نقشه جامع علمی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انتخاب می‌شود.
 
وی ادامه داد: «مشاعره» از جمله برنامه های مطرح در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با رویکرد توجه به زبان فارسی و ترویج آن است. لذا تولید و پخش سری برنامه‌های «مشاعره دانشجویی» از سال گذشته آغاز شده و جدیدترین سری آن در دانشگاه صنعتی اصفهان در حال تولید است که البته اواخر شهریور ماه همزمان با بازگشایی دانشگاه ها روی آنتن خواهد رفت.

مخبر مدیر گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش از دیگر برنامه های این گروه عنوان کرد: برنامه «فرصت برابر» با رویکرد فرصت سازی برابر آموزشی و توجه به مسائل روز آموزش و پرورش و توجه به همه مقاطع تحصیلی است که ابتدای مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس وی آنتن خواهد رفت. این برنامه ویژه دانش آموزان، معلمان و خانواده ها خواهد بود.

همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس ویژه برنامه هایی نیز در گروه آموزش های رسمی تدارک دیده شده است. مسابقه «مسیر برتر» با رویکرد آموزشی که در حال حاضر از شبکه آموزش سیما پخش می شود، جزو مسابقه های تاثیرگذار آموزشی برای دانش آموزان است.

سری جدید این برنامه موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی، مهارت ها و خلاقیت های فردی دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است.

مخبر خاطر نشان کرد: برنامه هایی با موضوع کنکور نیز در این گروه در دست تولید است که از آن جمله، سری جدید برنامه «کارنامه 20» که از اول مهر ماه پخش می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلاسلطانی
۱۲:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
سلام ممنون ازبرنامه هاتون من مربی مشاعره هستم شاگردخیلی دارم ولی توشهرم مسابقه نمیزارن...ازتون خواهش می کنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلاسلطانی
۱۲:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
سلام ممنون ازبرنامه هاتون من مربی مشاعره هستم شاگردخیلی دارم ولی توشهرم مسابقه نمیزارن...ازتون خواهش می کنم کمکم کنید
آخرین اخبار